Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Michael Freedman, IGD: «Οι retailers καλούνται να εκπληρώσουν τον ρόλο τους»
Με την τεχνολογία να καθορίζει τις εξελίξεις και στο πεδίο του food & grocery retail, οι προσδοκίες των καταναλωτών δημιουργούν νέες προκλήσεις για τους retailers, ανοίγοντας ωστόσο και παράθυρα ευκαιριών. Personalization και δημιουργία εμπειριών φαίνεται πως «κρατούν τα κλειδιά» για τα περισσότερα από αυτά.

Advertising

Μαριάνα Κορδοπάτη, Νερίνα Κομιώτη, ΣΔΕ: «Τα Better Ads Standards θα συμβάλλουν στην καλύτερη προώθηση των μαρκών»
Better Ads Standards σημαίνει καλύτερη εμπειρία για τον τελικό καταναλωτή και πολλαπλά οφέλη για όλους τους εμπλεκόμενους, επισημαίνει ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος. Η ελληνική αγορά βρίσκεται ήδη σε τροχιά υιοθέτησής τους, με μεγαλύτερο εμπόδιο την έλλειψη ενημέρωσης. Τα μηνύματα είναι αισιόδοξα, για ένα μέλλον… χωρίς ad-blocking!

Creativity

A3 | Macrovita Apitherapy | Καμπάνια Creativity
Με ένα νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η A3, είναι στον «αέρα» τα νέα συμπληρώματα διατροφής Macrovita Apitherapy για τον βήχα και το κρυολόγημα.

Digital / New Media

Michael Iskas, The Story Lab: Ποιο είδος περιεχομένου θα καθορίσει την επόμενη μέρα;
Έχουμε όλοι συνηθίσει να μιλάμε για την κυριαρχία του περιεχομένου στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας. Για ποιο όμως περιεχόμενο μιλάμε και υπό ποιες προϋποθέσεις; Λίγο πριν βρεθεί στην Αθήνα ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Digital Media Awards ’19, ο Michael Iskas δίνει τη δική του άποψη. Όπως επισημαίνει, η έμφαση πλέον μετακινείται προς τις δυνατές ιδέες ψυχαγωγίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778