Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2019
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
Βρέθηκαν 24 αποτελέσματα
Συνεργασία της Segafredo Zanetti Ελλάς με την Περνιεντάκης Δ. Το Βιτάμ στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS Από την Publicis Groupe η νέα digital καμπάνια Iperespresso illy
H Timberland συνεχίζει την επένδυση στο brand purpose Updated measurement λανσάρει το Facebook O CEO της Disney, Επιχειρηματίας της Χρονιάς
Εμπορικά διαθέσιμη η νέα OΤT υπηρεσία της Cosmote TV Box: Νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού από τον όμιλο ΟΤΕ Νέα καμπάνια λανσάρουν Q καρτοκινητή και Admine
Η Eurolife ERB στηρίζει παιδικό διαγωνισμό ζωγραφικής New business για την Aboutnet New business για τη FollowMeNow
Στα 10 εκατ. ευρώ τα διαφημιστικά έσοδα της ΕΡΤ το 2019 Spec για τη δημιουργία b2b δικτύου στον τουρισμό Σε διαβούλευση μεγάλο έργο επικοινωνίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος
Η Praktiker Hellas στο 12ο Συνέδριο DIY Μασούτης και Αποστολή συνεχίζουν «Μαζί, όπου υπάρχει ανάγκη» Η Κωτσόβολος στο πλευρό των ΕΛΕΠΑΠ και Make-A-Wish
Nadja Lossgott, Nicholas Hulley, Creative Director Duo: «Το καλό είναι ο εχθρός του καλύτερου»Αποτελούν Creative Partners της AMV BBDO στο Λονδίνο. Μαζί, έχουν κερδίσει πληθώρα Grand Prix βραβείων και σχεδόν κάθε άλλο βραβείο. Επίσης, δουλειά τ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Stefan Bardega, iProspect: «Το μέλλον στο Performance, είναι channel agnostic»Τι σημαίνει φωνητική αναζήτηση; Ποια είναι η επίδραση της έκρηξης αυτών των νέων τεχνολογιών σε μεθόδους όπως το search και τι αλλάζει για marketers, ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα