Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Μόνιμες Στήλες

Brave New World

31/5, 08:35
Η σημασία του «γιατί»
Απ’ όλες τις ερωτήσεις που κάνουν τα παιδιά, εκείνες που ξεκινούν μ’ ένα «γιατί» είναι οι πιο δύσκολες.

Editorial

17/7, 09:53
Πολιτική κι ευαισθησία…
Πολλές φορές αναρωτιόμαστε εάν η δημιουργικότητα στο marketing έχει όρια, ένα διαχρονικό ερώτημα με μια εξίσου διαχρονική απάντηση: δεν υπάρχουν όρια.

Brain Stories

1/7, 09:37
Εσείς… πώς αποφασίζετε;
Το Σεπτέμβριο του 1772 ο Benjamin Franklin, ένας από τους ιδρυτές των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και ηγετική φυσιογνωμία του επιστημονικού διαφωτισμο...

Φήμη & Επι-κοινωνία

12/3, 09:43
Δημιουργώντας ένα «κίνημα»
Τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις και η επικοινωνία τους έχουν στραφεί στη δημιουργία περιεχομένου κάθε μορφής ως το πιο δυνατό εργαλείο με στόχο ν...

Επί τάπητος

15/7, 10:40
Εκστρατείες που θα ξεχαστούν
Η προεκλογική περίοδος των εθνικών εκλογών από πλευράς διαφήμισης είναι ίσως η πλέον απαρατήρητη των τελευταίων είκοσι ετών. Τα σποτ παίζονται στα καν...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Guest Editor

5/1, 08:27
Deep Learning στη διαφήμιση
Το τελευταίο διάστημα οι συζητήσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη κυριαρχούν, με σημαίνουσες προσωπικότητες και παγκόσμιους κολοσσούς να υποστηρίζουν και ...

Marketing... Rules!

5/7, 09:43
Έκαστος στο είδος του
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… ανάπτυξη καινοτομίας που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή, ανάπτυξη αξίας για τη μάρκα και την...

Λόγω... επικοινωνίας

18/6, 14:02
Back to the future
Εντυπωσιακές οι τεχνολογίες που έχουν σήμερα στη διάθεσή τους agencies και brands.

Brand Forward

9/7, 08:44
Η ευθύνη του branding agency
Ο ρόλος του branding agency ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια της απλής εκτέλεσης ενός creative brief.

Modern Advertising

15/6, 09:53
Marketing & διαφάνεια
Στις 25 Μαΐου με την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) αλλάζουν πολλά!

CMO 2020

2/10, 09:29
Marketing στην εποχή των bitcoins
Το νέο entry στο λεξιλόγιο του σύγχρονου CMO θα είναι το block chain.

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Media:Possible

11/7, 09:46
«Βιντεοσκοπώντας τις νέες πρακτικές επικοινωνίας»
Το βίντεο ως περιεχόμενο, θεωρείται πλέον το πιο σημαντικό εργαλείο για τη διάδραση Μέσου-κοινού.

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

Κυκλοφορεί το τεύχος 1568

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778