Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 1555

Κυκλοφορία: 14/1/2019 Κυρίως Θέμα: Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος ΣΔΕ: «Κρίσιμες οι εξελίξεις και το ’19 σχετικά με το 2%» Διαβάστε Επίσης: CMO Council, έρευνα: Οι καταναλωτές «μιλούν» στα social media. Οι marketers ακούν;



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Coffee Brands: Τεχνολογικές επενδύσεις και συναισθηματικό storytelling «ζεσταίνουν» την αγορά
Ανθεκτική εμφανίζεται η ελληνική αγορά καφέ παρά τις πιέσεις, με τη διαδραστική επικοινωνία και την καινοτομία να τροφοδοτούν τη δραστηριότητα των coffee brands.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • The Economist Event: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στον κλάδο του Retail
Advertising

Effie Hellas 2018: Οι καμπάνιες που «δόξασαν» τα νούμερα
Απονεμήθηκαν στις 11 Δεκεμβρίου ’18 τα Effie Hellas 2018, τα βραβεία που αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της δημιουργικής εμπορικής επικοινωνίας. Πέρα από τη σημαντική αύξηση συμμετοχών 17%, η διοργάνωση πέτυχε επίσης να φέρει κοντά σε μία βραδιά γιορτής πλήθος στελεχών εταιρειών επικοινωνίας και διαφημιζόμενων.

Creativity

The Newtons Laboratory | Dewar’s | Καμπάνια Creativity
Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια για το ουίσκι Dewar’s, με την υπογραφή της The Newtons Laboratory.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Imba, Reprise | LeasePlan Hellas | Καμπάνια
  • Ogilvy | Διεθνής Αμνηστία | Καμπάνια
Digital / New Media

CMO Council, έρευνα: Οι καταναλωτές «μιλούν» στα social media. Οι marketers ακούν;
Παρά την αναγνώρισή τους ως εργαλείο εύκολης πρόσβασης στη φωνή, τις απόψεις, τις συνήθειες και τις προθέσεις των καταναλωτών, οι marketers στην Ευρώπη αδυνατούν να αξιοποιήσουν τα social media για τη βαθύτερη κατανόηση και το engagement των καταναλωτών. Η αναγνώριση του προβλήματος αυτού, αποτελεί και το πρώτο βήμα για την επίλυσή του.

Public Relations

12ο Corporate Communication Conference: Η εταιρική επικοινωνία στη νέα εποχή της εξωστρέφειας
Τηρώντας την υπόσχεση για τοποθέτηση της Εταιρικής Επικοινωνίας σε πρωταγωνιστικό ρόλο και για έναν εξαιρετικά πλούσιο «μαραθώνιο» περιεχομένου 450+ λεπτών, το 12ο Corporate Communication Conference άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στους επαγγελματίες της Εταιρικής Επικοινωνίας που συμμετείχαν στο ετήσιο ραντεβού του κλάδου τους στις 6 Δεκεμβρίου 2018.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778