Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 23 Μαΐου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Θανάσης Στράτος, Βαγγέλης Αγαπητός, Κώστας Βούζας, Όμιλος ΟΤΕ: «Στόχος μας είναι ο πελάτης να νιώθει μοναδικός»
Τα 21 βραβεία που απέσπασε στα Sales Excellence Awards 2019 αποδεικνύουν περίτρανα ότι ο Όμιλος ΟΤΕ έχει βρει το μυστικό της επιτυχίας στον κλάδο των πωλήσεων. Επενδύοντας στο omni-channel customer experience, στόχος του Ομίλου είναι να προσφέρει στον πελάτη άριστη εμπειρία σε όλα τα σημεία επαφής, από το τηλέφωνο και τις digital πλατφόρμες, μέχρι το κατάστημα και το e-shop. Και το καταφέρνει.

Digital / New Media

E-Commerce Conference 2019: Εξατομίκευση, τεχνολογία και ευελιξία «χτίζουν» το eshop του μέλλοντος
Με τη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη να τροφοδοτεί τη διαρκή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρο το επιχειρηματικό φάσμα, η επικέντρωση στον ανθρώπινο παράγοντα σε κάθε του διάσταση καθίσταται πιο ουσιαστική από ποτέ.

Μόνιμες Στήλες
  • Brain Stories: Brand purpose & μαγικά ξόρκια
  • Brand Forward: Η επαγγελματική ευθύνη του agency
  • Brave New World: Η σημασία του «γιατί»
  • Editorial: Το ΑΙ αλλάζει συθέμελα το marketing…
  • Marketing... Rules!: Η πρόκληση του integration
  • Επί τάπητος: Πολιτική διαφήμιση και ευρωεκλογές

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778