Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 26 Μαρτίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 1560

Κυκλοφορία: 25/3/2019 Κυρίως Θέμα: Generation Y: «Η 4η βιομηχανική επανάσταση μας βρίσκει να οδηγούμε τις εξελίξεις» Διαβάστε Επίσης: MyBank: Τραπεζική καινοτομία και πελατοκεντρικότητα: e-payments σε πραγματικό χρόνο



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Advertising | Baseline: Η γραμμή βάσης για κάθε προϊόν
Baseline είναι το minimum των πωλήσεων που θα γίνουν, εάν δεν υπάρξει η παραμικρή υποστήριξη διαφήμισης ή προώθησης. Ακόμα και για τα πολύ καλά προϊόντα, έρχεται κάποτε η στιγμή που διαπιστώνουν ότι «others have become better»! Πόσο μάλλον, για προϊόντα που έχουν χαμηλό Baseline. Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί ουσιαστικά το Baseline για την ανάπτυξη του brand;

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη VI: Η ΕΚΕ πρέπει να είναι εταιρικός «μετασχηματισμός»
  • Αντώνης Βάλλας, Εμπορικός Διευθυντής, ACS: H ACS επενδύει στην ανάπτυξη του e-Commerce
  • Ary Ganeshalingam, Pernod Ricard: «Οι τοπικές αγορές έχουν ανάγκη από τοπικές καμπάνιες»
  • Προϊόντα ατομικής υγιεινής: Purposeful καμπάνιες και έμφαση στην καινοτομία
  • MyBank: Τραπεζική καινοτομία και πελατοκεντρικότητα: e-payments σε πραγματικό χρόνο
Advertising

Chad Baker, Saatchi & Saatchi New York: «Εάν δεν κάνεις λάθη, τότε δεν κάνεις καλή δουλειά»
Ο Αμερικανός Chad Baker δημιούργησε την πρωτοπόρα διαφήμιση «It’s a Tide», η οποία «εισέβαλε» στην εμπορική φρενίτιδα του Super Bowl και απέσπασε πολλαπλά βραβεία σε έγκυρες διεθνείς διοργανώσεις το 2018, μεταξύ των οποίων και 7 Lions στις Κάννες.

Digital / New Media

Δημήτρης Μάρης, Πρόεδρος, 24Media: «Απόλυτη η κυριαρχία των ψηφιακών ΜΜΕ στον τομέα της ενημέρωσης»
Με τα ψηφιακά Μέσα να επικρατούν πλέον στη «μάχη» της ενημέρωσης, ο αναγνώστης-καταναλωτής γίνεται όλο και πιο απαιτητικός, σε επίπεδο εγκυρότητας, ποιότητας και αισθητικής. Η 24Media επενδύει σε όλα τα παραπάνω, καθώς και στο ανθρώπινο δυναμικό της, επιτυγχάνοντας τη διαφοροποίησή της σε ένα πεδίο έντονου ανταγωνισμού.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Video advertising: Το μέλλον είναι visual και high-tech
  • Generation Y: «Η 4η βιομηχανική επανάσταση μας βρίσκει να οδηγούμε τις εξελίξεις»
Public Relations

Hellenic Responsible Business Awards 2019: Μεταμορφώνοντας τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα, για το κοινό καλό
Περισσότεροι από 300 παρευρισκόμενοι, θεσμικοί εκπρόσωποι, υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων παρευρέθηκαν στην τελετή απονομής των Hellenic Responsible Business Awards, με τη Vodafone να αναδεικνύεται «CSR Corporate Brand της Χρονιάς».

Μόνιμες Στήλες
  • Brand Forward: Χύμα γάλα: Ωραία ιδέα;
  • Brave New World: Καθαρές Λύσεις
  • Editorial: Το πρόβλημα και η λύση…
  • Marketing... Rules!: Τα Μέσα είναι μέρος του προϊόντος
  • Επί τάπητος: Ποιο είναι το μέλλον των εγχώριων ψηφιακών μέσων;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778