Marketing Week

Τρίτη, 23 Απριλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Η Σουρωτή «επιστρέφει» στην τηλεόραση Advertising | 22 Απριλίου 2019 | 15:55 Με νέο σποτ επιστρέφει στην τηλεοπτική επικοινωνία η Σουρωτή.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

22/4, 15:56
Volterra και ΔΕΗ συνεργάζονται για «πράσινη» ενέργεια
Στην από κοινού ανάπτυξη και εκμετάλλευση αιολικών πάρκων συνολικής ισχύος 69,7 MW συμφώνησαν και προχωρούν η ΔΕΗ (μέσω της ΔΕΗ-ΑΝ) και η Volterra, θυγατρική του μεγάλου κατασκευαστικού ομίλου Avax.

Advertising

22/4, 15:57
Νέα ταινία της Frank&Fame για την Avin
Η Frank and Fame υπογράφει τη νέα τηλεοπτική επικοινωνία της Avin, η οποία αναδεικνύει το νέο ActionDiesel με αυξημένο αριθμό κετανίων για απόδοση και δύναμη.

Media

16/4, 16:16
Σε εφαρμογή το Ηλεκτρονικό Μητρώο Περιφερειακού και Τοπικού Τύπου
Σε εφαρμογή τίθεται το Ηλεκτρονικό Μητρώο Περιφερειακού και Τοπικού Τύπου, στο οποίο θα καταχωρίζονται σε ειδικές μερίδες τα στοιχεία των εφημερίδων Περιφερειακού και Τοπικού Τύπου.

Creativity

22/4, 10:54
MSCOMM | Μουσικός 98,6 | Καμπάνια
Η MSCOMM ανέπτυξε το επικοινωνιακό concep της νέας καμπάνιας του ραδιοφωνικού σταθμού Μουσικός 98,6 με αφετηρία την ερώτηση «Τι είναι μουσικός;».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

22/4, 15:58
Στην Touchpoint το digital του Seractil
Η Touchpoint Strategies σχεδίασε και υλοποίησε την digital παρουσία του παυσίπονου φαρμάκου Seractil, της εταιρείας Galenica.

Public Relations

22/4, 15:59
Teacups Communication Boutique: Νέο agency
Στην ίδρυση της Teacups Communication Boutique (www.teacups.gr), ενός premium agency για 360° marketing και communication services, προχώρησαν η Χρύσα Γρηγορίου και ο Χρήστος Λερίδης.

Market Research

18/4, 16:08
Τρεις αλυσίδες s/m τον μήνα επισκέπτονται οι Έλληνες Καταναλωτές
Νέες καταναλωτικές συμπεριφορές ανέδειξε η Nielsen για τον κλάδο του super market και της μικρής λιανικής, στο πλαίσιο του Shopper Trends Conference 2019.

Μόνιμες Στήλες

22/4, 08:18
Ένα αρχετυπικό brand
Αν ρωτήσετε τους φοιτητές μου ποιο brand χρησιμοποιώ στα παραδείγματά μου συχνότερα από κάθε άλλο, είμαι σίγουρος ότι θα σας το αναφέρουν.

Κυκλοφορεί το τεύχος 1562

  • Νέα καμπάνια Complet: Η JWT Athens και η ΔΕΛΤΑ ανατρέπουν τα δεδομένα και… «μας κάνουν όλους γκουρμέ!»
  • Θανάσης Σοφιανός, Relevance Digital Agency: «Θέλουμε να είμαστε οι Growth Consultants των πελατών μας»
  • Δείτε τα περιεχόμενα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778