Marketing Week

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Η ΙΔΕΑ: «Άντε να αποδείξεις ότι είσαι Πραλίνα». Με αυτό τον τίτλο, με έναν συμπαθητικό και ιδιαίτερο πρωταγωνιστή, έναν ελέφαντα, και τρία θέματα «τρέχει» η καμπάνια της Flybee για το νέο προϊόν Πραλίνα από το Χωριό της Μινέρβα. Πρόκειται για μια πραλίνα από σοκολάτα φουντουκιού που βρίσκεται στο ψυγείο, με 40% λιγότερη ζάχαρη, 60% λιγότερα λιπαρά και 47% γάλα. Αυτοί είναι και οι λόγοι που δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι πρόκειται για Πραλίνα, όπως επισημαίνει και το concept της καμπάνιας.

Και επίσης, ο ελέφαντας έρχεται να δικαιώσει την παροιμιώδη φράση: «άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας». Το δημιουργικό της ταινίας επιμελήθηκε η Flybee, το animation ο Γιώργος Γλυνός και την παραγωγή η Top Cut - Modiano.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778