Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen
Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών), στο σύνολό της κινήθηκε θετικά σε αξία, στο 2,5%, την εβδομάδα πριν το Πάσχα (2-8 Απριλίου 2018) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen.

Τα Φρέσκα/ Χύμα Προϊόντα εμφάνισαν οριακά θετική τάση στο 0,4%, ενώ τα FMCGs αθροιστικά κινούνται επίσης θετικά με ποσοστό 2,8%. Συγκεκριμένα, οι κατηγορίες των Τροφίμων, στο σύνολό τους, κινήθηκαν θετικά στο 3,8%, ενώ αντίθετα τα Ποτά παρουσίασαν αρνητική τάση της τάξης του 1,8. Τέλος, οι κατηγορίες Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και οι κατηγορίες Οικιακής Χρήσης παρουσίασαν θετικές τάσεις στο 4,8% και 5,2% αντίστοιχα.