Προβολή μελέτης με microsite, digital καμπάνια και εκδήλωση
Με επιτυχία υλοποιήθηκαν οι δράσεις επικοινωνίας που ανέλαβε η Touchpoint Strategies για την προβολή και παρουσίαση για πρώτη φορά στην Ελλάδα, της μελέτης που εκπόνησε η εταιρεία οικονομικών μελετών IHS Markit με θέμα «Πώς μπορεί η ελληνική οικονομία να πετύχει βιώσιμη ανάπτυξη;».

Στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου επικοινωνίας, η Touchpoint Strategies, δημιούργησε το microsite grigorianaptyxi.gr, στο οποίο οι χρήστες μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα ευρήματα της μελέτης, ενώ μέσω digital καμπάνιας στο Facebook και στο YouTube, προωθήθηκαν 2 εξειδικευμένα videos που δημιουργήθηκαν για την επεξήγηση των εναλλακτικών μέτρων πολιτικής για την ταχύτερη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Tέλος, η Touchpoint Strategies διοργάνωσε και συντόνισε την παρουσίαση της έρευνας που έλαβε χώρα στο Μουσείο Μπενάκη με την αθρόα συμμετοχή ανθρώπων από την πολιτική, επιχειρηματική, ακαδημαϊκή και δημοσιογραφική κοινότητα.