Ο Αλέξης Μυλωνάς αναλαμβάνει επικεφαλής
Η Publicis One Ελλάδας ιδρύει νέο business unit με εξειδίκευση στις δημόσιες σχέσεις, τα media και stakeholders relations και τα PR events, συμπληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο την γκάμα των ολιστικών υπηρεσιών επικοινωνίας που προσφέρει στους πελάτες της, μέσω του μοντέλου Publicis One.

Επικεφαλής του νέου PR business unit της Publicis One Ελλάδας αναλαμβάνει ο Αλέξης Μυλωνάς, στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον χώρο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Ο Αλέξης Μυλωνάς διατέλεσε στέλεχος της Touchpoint Strategies στον όμιλο Ogilvy & Mather Greece και της CIVITAS Communications. Η εμπειρία του εκτείνεται τόσο στην brand όσο και στο corporate επικοινωνία, με εξειδίκευση στους τομείς του αθλητικού ρουχισμού, της φαρμακοβιομηχανίας, της ενέργειας, των αλκοολούχων και μη αλκοολούχων ποτών, της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών.

Ο CEO της Publicis One Ελλάδας και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε για το νέο business unit της εταιρείας: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την προσθήκη του discipline του PR στις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας, στο πλαίσιο της αρχής μας “Power of One”, δηλαδή ενός contact point που καλύπτει όλες τις ανάγκες επικοινωνίας του πελάτη. Οι πελάτες μας, υπάρχοντες και νέοι, αγκαλιάζουν αυτή τη λογική και είμαστε πεπεισμένοι πως με την προσθήκη του PR στις υπηρεσίες μας, θα μας εμπιστευτούν ακόμα περισσότερα μέρη της επικοινωνίας τους».