Το project της επικοινωνίας και της digital παρουσίας των Artesano Rum και The Blue Beetle London Dry Gin της Β.Σ. Καρούλιας ανέλαβε σε συνεργασία με τη Radical Communications, η A3.

Η Α3 δημιούργησε τα 2 websites που βασίζονται στον χαρακτήρα του κάθε brand, ενώ παράλληλα, ανέλαβε τη δημιουργία και τη διαχείριση των αντίστοιχων fanpages στο Facebook. Επιπλέον, σχεδίασε όλο το επικοινωνιακό υλικό των προωθητικών ενεργειών και των προβολών στα media που τρέχει η Radical. Πρόσφατα, δημιούργησε και ένα video το οποίο κάνει γνωστές τις αξίες του brand Blue Beetle και το οποίο «τρέχει» σε YouTube και Facebook.