Η ClientIQ και η Focus Bari, στο πλαίσιο συνάντησης του ΕΙΕΠ, παρουσίασαν, μεταξύ άλλων, την υπηρεσία Derived Net Promoter Score (D-NPS).

Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από κοινού και είναι αποτέλεσμα της γενικότερης συνεργασίας των δύο εταιρειών, με στόχο να προσφέρουν στους πελάτες τους εργαλεία που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων, συνδυάζοντας την έρευνα με την ανάλυση.

Με αφετηρία την έρευνα Net Promoter Score (NPS) που καταγράφει την πιθανότητα να συστήσει ο καταναλωτής ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια επιχείρηση σε τρίτο, το D-NPS, με τη χρήση των analytics, κάνει εφικτή την εφαρμογή των αποτελεσμάτων της έρευνας, στο σύνολο του πελατολογίου μιας επιχείρησης, επιτρέποντάς της να σχεδιάσει και να υλοποιήσει στοχευμένες στρατηγικές marketing και εξυπηρέτησης πελατών.

Η CEO της ClientIQ, Αλεξάνδρα Χριστοπούλου δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη νέα υπηρεσία D-NPS που σχεδιάσαμε και υλοποιούμε σε συνεργασία με την Focus Bari, καθώς πιστεύουμε ότι η σύμπραξη δύο -φαινομενικά ανταγωνιστικών- χώρων, μπορεί να μεγιστοποιήσει την προστιθέμενη αξία για τις εταιρείες, σε πολλαπλά επίπεδα».