Marketing Week - Σπύρος Ανδριόπουλος, Aboutnet: «Βασική μας προτεραιότητα είναι το value for money»

Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σπύρος Ανδριόπουλος, Aboutnet: «Βασική μας προτεραιότητα είναι το value for money»

18 Σεπτεμβρίου 2019 | 08:04 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Με 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Aboutnet μπορεί να θεωρηθεί μία από τις ιστορικές εταιρείες στον χώρο της δημιουργίας sites και e-shops και του digital marketing. Ατενίζοντας το μέλλον, η Aboutnet προσεγγίζει την ανάπτυξή της με νέες επενδύσεις αλλά με το ίδιο «μυστικό επιτυχίας»: Το value for money.

Πίσω στο έτος 2000, η ανάπτυξη του Internet στην Ελλάδα ήταν μικρή, με λίγες εταιρείες να διαθέτουν τη δική τους ιστοσελίδα. «Οι δύο δεκαετίες παρουσίας μας στην ελληνική αγορά, μας καθιστούν… “αρχαίους”!», λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aboutnet Σπύρος Ανδριόπουλος, επισημαίνοντας ότι, είκοσι χρόνια μετά, η εταιρεία μπορεί να είναι υπερήφανη για τη δημιουργία πάνω από 1.500 ιστοσελίδων και e-shops και έναν πολύ σημαντικό αριθμό πελατών στο digital marketing. Παράλληλα, η Aboutnet είναι Premier Google Partner και Microsoft Partner, με βραβεία, και μέλος σχετικών οργανισμών σε Ελλάδα και εξωτερικό.

    MW: Ποιο θα λέγατε ότι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Aboutnet, μιλώντας για τον πολύ δυναμικό χώρο του digital marketing και επικοινωνίας;

Σπύρος Ανδριόπουλος: Καταρχάς η εμπειρία μας και η βασική μας αρχή στην τιμολόγηση των υπηρεσιών μας, που είναι το «value for money». Δηλαδή, λειτουργούμε με μια λογική κοστολόγηση των υπηρεσιών μας με σκοπό να έχουμε πελάτες που είναι ευχαριστημένοι τόσο με το αποτέλεσμα όσο και με την τιμή που πλήρωσαν γι’ αυτό. Θέλουμε διαχρονικές σχέσεις με τους πελάτες μας και γι’ αυτόν τον λόγο δίνουμε έμφαση στη λογική αντιμετώπιση του κόστους και όχι στην υπερβολική κοστολόγηση. Μόνο με σχέσεις «win-win» κερδίζεις διαχρονικούς πελάτες και πελάτες που ευχάριστα και με πάθος σε συστήνουν σε άλλους πελάτες.

Όπως λέει το απόφθεγμα του Αβραάμ Λίνκολν, «μπορείς να τους ξεγελάς όλους για λίγο καιρό, λίγους για όλο τον καιρό άλλα όχι όλους για πάντα». Σαφώς, σημαντικό πλεονέκτημα είναι και το «after sales service» που παρέχουμε στους πελάτες μας. Έχουμε 24ωρη, 365 ημέρες τον χρόνο, τηλεφωνική και με ηλεκτρονικό σύστημα ticketing τεχνική υποστήριξη για επείγοντα θέματα, τα οποία επιλύονται άμεσα. Σε περίπτωση που κάτι δεν είναι επείγον, το λύνουμε την επόμενη εργάσιμη ημέρα και ώρα. Σίγουρα τα παραπάνω είναι τα πιο σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Aboutnet, αλλά όχι τα μόνα!

    Ποιες είναι οι βασικές αξίες που διέπουν τη λειτουργία της Aboutnet και εκφράζονται στα έργα που υλοποιείτε;

Όπως προανέφερα, βασικό μας μέλημα είναι το value for money και ο σεβασμός του πελάτη που μας εμπιστεύεται, ανεξάρτητα από το μέγεθος του, τη δημιουργία ή το «digital advertising» της ιστοσελίδας της επιχείρησής του, ένα πολύ ζωτικό κομμάτι πλέον μιας επιχείρησης. Πλέον, η δημιουργία μιας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν αρκούν για να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα του e-επιχειρείν. Για να ξεχωρίσει μια επιχείρηση πρέπει να γίνει γνωστή και να μπορέσει να δείξει τα προϊόντα της. Αυτό επιτυγχάνεται με την online προβολή για την οποία χρειάζεται στρατηγική και καλή γνώση του αντικειμένου και όλων των εργαλείων και μέσων προώθησης.

Με πολύ κόπο καταφέραμε και αποκτήσαμε όλα τα παραπάνω, κάτι που έχει πιστοποιηθεί και από την Google που μας έχει απονείμει τον τίτλο του Premier Google Partner με 4 εξειδικεύσεις. Είμαστε από τις πρώτες και λίγες εταιρείες που το έχουν πετύχει. Εξειδικευόμαστε σε Facebook και Instagram ads, Google ads, Linkedin ads, Search Engine Optimization, native advertising κ.λπ., έχοντας «τρέξει» όλα αυτά τα χρόνια πάνω από 300 ad accounts. Η ευθύνη είναι πολύ μεγάλη και πρέπει να ανταποκριθούμε σε αυτή. Η μεγαλύτερη διαφήμισή μας είναι ο ίδιος μας ο πελάτης!

    Τι έχει σήμερα μεγαλύτερη βαρύτητα και αξία για εσάς; H τεχνολογία, η δημιουργικότητα ή οι άνθρωποι;

Και τα τρία που αναφέρατε είναι πολύ σημαντικά και αλληλένδετα στην δουλειά μας, αλλά πάνω από όλα βάζουμε τον άνθρωπο. Είτε είναι πελάτης, είτε κάποιος από την ομάδα της Αboutnet, ο άνθρωπος είναι στην κορυφή της προσοχής μας. Η τεχνολογία είναι το μέσο επικοινωνίας και η δημιουργικότητα, τρόπος ζωής των ανθρώπων. Όλα πηγάζουν και καταλήγουν στον άνθρωπο.

    Θα μπορούσατε να αναφερθείτε σε κάποιο project που έχετε υλοποιήσει και το οποίο είναι ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικό για το DNA της Aboutnet;

Όπως σας εξήγησα, σεβόμαστε τον κάθε πελάτη, όσο μικρή ή μεγάλη επιχείρηση κι αν είναι. Το DNA της Αboutnet αποτελείται από όλα αυτά τα κύτταρα που δημιούργησαν αυτό που είμαστε σήμερα. Κάθε κύτταρο είναι σημαντικό και απαραίτητο για τη δημιουργία του συνόλου της οντότητας Αboutnet. Δεν θα αλλάζαμε ή παραλείπαμε ούτε έναν πελάτη, ακόμη και τους πιο δύσκολους! Όλοι οι πελάτες που μας εμπιστεύονται ή που μας εμπιστεύθηκαν κάποια στιγμή μέσα στα 20 αυτά χρόνια, μας αντιπροσωπεύουν απόλυτα, και τους ευχαριστούμε όλους για αυτό.

    Σε ποια πεδία της ψηφιακής επικοινωνίας και του marketing βλέπετε εσείς την ανάπτυξή σας, σήμερα και στο μέλλον;

Η τεχνολογία προχωράει με άλματα πλέον, άρα οι σημερινές προβλέψεις μπορεί να είναι αύριο, περσινές. Χωρίς να θέλουμε να προσποιηθούμε ότι είμαστε σοφοί, απλά είμαστε έμπειροι και ειδικοί (αν και το ειδικός πλέον είναι λίγο παρεξηγημένος όρος!) θεωρώ και ελπίζω ότι η παροχή ολοκληρωμένων, αξιόπιστων και «value for money» υπηρεσιών από ένα digital agency, θα είναι διαχρονικά η συνταγή επιτυχίας.

    Υπάρχουν επενδύσεις τις οποίες δρομολογείτε; Ποια νέα έχουμε να περιμένουμε από την Aboutnet;

Η ανάπτυξη της αγοράς internet στην Ελλάδα μας οδηγεί εξίσου σε ανάπτυξη, προκειμένου να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας σε μια μεγαλύτερη και πιο αναπτυγμένη αγορά. Για αυτόν τον λόγο επεκτείναμε τα γραφεία μας σε δύο ορόφους και το προσωπικό μας αριθμεί συνολικά πλέον 46 άτομα. Φυσικά δεν σταματάμε εδώ. Συνεχώς αναζητούμε νέα ικανά στελέχη και αυξάνουμε την εξωστρέφειά μας με συμμετοχές σε εκθέσεις, events, βραβεύσεις και φυσικά διαφημίσεις στο digital marketing.

Σημασία έχει επίσης να πούμε ότι συνάψαμε συμφωνία (και είμαστε η 1η εταιρεία στην Ελλάδα) με την Paysafe, για προώθηση της νέας πρωτοποριακής υπηρεσίας Paysafe Cash. Παράλληλα, ανοίξαμε ένα τμήμα για παροχή των λύσεων μας σε B2B πελάτες, δηλαδή διαφημιστικές, εταιρείες internet, γραφικών τεχνών, επικοινωνίας κ.λπ. Μέσα από τις συνεργασίες αυτές, προσπαθούμε να παρέχουμε στους Β2Β συνεργάτες μας τη δυνατότητα να αυξήσουν τους τζίρους και τα κέρδη τους χωρίς να κάνουν την απαραίτητη επένδυση σε τεχνογνωσία, προσφέροντας στους πελάτες τους λύσεις και υπηρεσίες τις οποίες θα προσέφερε άλλη εταιρεία, παίρνοντάς τους άνετα έναν πελάτη σε τομείς υπηρεσιών που παρείχαν οι ίδιοι.

    Οι διαφημιζόμενοι, σήμερα περισσότερο από ποτέ, αναζητούν μετρήσιμα και επαληθευμένα αποτελέσματα για κάθε ενέργεια που υλοποιούν. Πώς απαντάτε εσείς στη συγκεκριμένη πρόκληση;

Έχετε δίκιο! Οι πελάτες πλέον είναι γνώστες του αντικειμένου και ξέρουν να διεκδικούν το καλύτερο για την εταιρεία τους. Εμείς ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις, κάτι που διαπιστώνεται εύκολα από τον μεγάλο αριθμό πελατών μας, τα πολύ καλά αποτελέσματα που φέρνουμε στους πελάτες και την παραμονή των πελατών μας για χρόνια στην εταιρεία μας. Αυτές οι προκλήσεις είναι που κάνουν μια εταιρεία να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

OΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ SITES ΚΑΙ E-SHOPS ΕΙΝΑΙ…
Mobility και simplicity. Το 70% των αναζητήσεων στην Google γίνεται πλέον μέσω κινητών (και το ποσοστό συνεχώς μεγαλώνει), άρα, προτεραιότητα είναι η προσαρμογή των sites σε όλες τις κινητές συσκευές. Ο χρήστης πρόκειται να πλοηγηθεί από εκεί και, εάν η ιστοσελίδα δεν είναι responsive (δηλαδή φιλική προς το κινητό) κατά πάσα πιθανότητα θα αποχωρήσει και θα ψάξει κάποια άλλη ιστοσελίδα, που είναι φιλική για τα κινητά και θα τον διευκολύνει στην πλοήγηση.

Από την άλλη μεριά, το simplicity ή αλλιώς UI/UX, είναι πολύ βασικό καθώς η ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι απλό και λιτό (για να μην κουράζει τον χρήστη) και εύχρηστο, έτσι ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να βρει την πληροφορία ή το προϊόν που ψάχνει με έναν πολύ εύκολο και απλό τρόπο. Αυτές είναι οι δύο βασικές τάσεις που κυριαρχούν τώρα και θα κυριαρχούν και στο άμεσο μέλλον στο web.

Marketing Week (T. 1571)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778