Η Στέλλα Ροδοπούλου, με μακρά θητεία στο χώρο του Marketing, μετακινείται από το δίκτυο της Ogilvy όπου εργάστηκε τα τελευταία 13 χρόνια της επαγγελματικής πορείας της, με πιο πρόσφατο ρόλο αυτόν της Head of Strategic Services.

Με έμφαση στο digital marketing και το brand strategy, συνέβαλλε καθοριστικά στη δημιουργία πολυβραβευμένων integrated καμπανιών, για τα περισσότερα από τα πιο γνωστά brands της ελληνικής αγοράς. Στην καρδιά της φιλοσοφίας της βρίσκεται πάντα η δημιουργική ελευθερία, που «εμπνέεται» από data και τεχνολογική καινοτομία, για να προσφέρει ολιστικές λύσεις επικοινωνίας. Αυτό θα αποτελέσει και τον οδηγό στο νέο κεφάλαιο της Isobar, μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο επικοινωνιακό περιβάλλον.

«Καλωσορίζουμε με ιδιαίτερη χαρά την Στέλλα», δήλωσε ο Πέτρος Καραχάλιος, CEO του ομίλου Dentsu για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα. «Είναι πολύ σημαντικό για όλους μας αλλά κυρίως για τους πελάτες που μας έχουν εμπιστευθεί την επικοινωνιακή στήριξη των μαρκών τους, στελέχη με την εμπειρία, το ταλέντο, την στρατηγική ματιά αλλά και το Πάθος για Δημιουργικότητα & Αποτέλεσμα  όπως η Στέλλα, να αποφασίζουν να γίνουν μέλη αυτού του υπέροχου κοινού μας ταξιδιού».