Δεκαέξι από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους διεθνώς ενώνουν τις δυνάμεις τους για να θεμελιώσουν την πρώτη συμμαχία για την ψηφιακή ασφάλεια με εκπροσώπους από όλες τις πλευρές της βιομηχανίας των media.

Η Global Alliance for Responsible Media ανακοινώθηκε στη φετινή διοργάνωση των Cannes Lions, με στόχο τη συνεργασία με publishers και πλατφόρμες για την καταπολέμηση του επιβλαβούς και παραπληροφορητικού περιεχομένου. Έχοντας ιδρυθεί από την World Federation of Advertisers, ο νέος διεθνής συνασπισμός φιλοδοξεί επίσης να εδραιώσει ένα ευρύ πλέγμα συνεργασίας για την καθιέρωση συγκεκριμένης σειράς δράσεων, διαδικασιών και πρωτοκόλλων, για την προστασία χρηστών και brands.

Ανάμεσα στις μάρκες που συμμετέχουν είναι οι Procter & Gamble, Unilever, Adidas, Mastercard, Bayer, Danone, Diageo, LVMH, Mars, Mondelez International, Nestlé και Shell. Experts από τις Dentsu, GroupM, IPG, Publicis και Omnicom Media Group εκπροσωπούν την πλευρά των media agencies, ενώ εκτός από τις Google και Facebook, στις συνεργαζόμενες πλατφόρμες συγκαταλέγονται οι NBCUniversal, Twitter και Verizon Media. Σε επίπεδο ενώσεων, οι IAB, ISBA, Mobile Marketing Association, Coalition for Better Ads, Effie Worldwide και WFA συντάσσονται με την πρωτοβουλία.
(Πηγή: Marketingweek.com)