Marketing Week - Εξαγορά-μαμούθ της Google στον τομέα του cloud

Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ύψους 2,6 δισ. δολαρίων

Εξαγορά-μαμούθ της Google στον τομέα του cloud

10 Ιουνίου 2019 | 16:15 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Digital New Media,International,Trends

Την απόκτηση της Looker Data Sciences Inc προς 2,6 δισ. δολάρια ανακοίνωσε η Google, με στόχο να διευρύνει τις παροχές της και να βοηθήσει τους πελάτες να διαχειριστούν data στο cloud.

Μέχρι τώρα, η εταιρεία έχει καταβάλει σειρά προσπαθειών προκειμένου να ανταγωνιστεί τις ισχυρότερες αντιπάλους Amazon και Microsoft και πρόσφατα αντικατέστησε την επικεφαλής του cloud, Diane Greene, με τον «βετεράνο» της Oracle Corp., Thomas Kurian. Η συμφωνία αποτελεί τη μεγαλύτερη για την Google, μετά την εξαγορά της εταιρείας smart-home Nest Labs έναντι 3,2 δισ. δολαρίων το 2014.

Κάθε της συναλλαγή τίθεται πλέον στο «μικροσκόπιο», καθώς βρίσκεται υπό έλεγχο για παραβίαση των κανόνων ανταγωνισμού από τις αμερικανικές αρχές. Το cloud είναι εξαιρετικά σημαντικό για την Google, δεδομένου ότι η ανάπτυξη της βασικής διαφημιστικής της προσφοράς, του search επιβραδύνεται. Η εταιρεία διαθέτει ήδη εργαλεία analytics, ωστόσο παρατήρησε ότι πολλοί από τους πελάτες της χρησιμοποιούσαν επίσης και τη Looker.

«Πολλοί μας ρωτάνε: “Βιάζεστε να κάνετε εξαγορές;”. Είμαστε πολλοί πειθαρχημένοι στην οικοδόμηση των πωλήσεών μας, στις δυνατότητές μας go-to-market και στα προϊόντα μας. Επιλέξαμε τη Looker ως συμπληρωματική τεχνολογία που θα προσθέσει άμεσα αξία στους πελάτες μας», σχολίασε σχετικά ο Thomas Kurian.
(Πηγή: Ad Age)

Marketing Week Online( 10 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778