Μέσω app, με δώρο ένα Whopper για τους χρήστες
Σε ρόλο «εμπρηστή» βάζουν τους πελάτες τους τα Burger King, λανσάροντας ένα νέο app feature που «καίει» τις αφίσες των ανταγωνιστών.

Μέσα από την καμπάνια «Burn That Ad», όσοι κατεβάσουν το Burger King app στη Βραζιλία και «σημαδέψουν» με το smartphone τους τις διαφημίσεις των κύριων ανταγωνιστών του brand, μπορούν να τις δουν σε AR να «τυλίγονται στις φλόγες» και να μετατρέπονται σε διαφήμιση των BK. Όταν η φωτιά καταλαγιάσει, ένα μήνυμα στην οθόνη ενημερώνει τους χρήστες ότι έχουν κερδίσει ένα δωρεάν Whopper που μπορούν να απολαύσουν στο πλησιέστερο κατάστημα της αλυσίδας.

Η καμπάνια φέρει την υπογραφή της David SP και αφορά αποκλειστικά την αγορά της Βραζιλίας για την προώθηση του ΒK Express, ενός εργαλείου που επιτρέπει την προ-παραγγελία για την αποφυγή της αναμονής στην ουρά. Η στρατηγική αυτή επιτρέπει στα Burger King να μετατρέψουν την επένδυση των βασικών ανταγωνιστών τους σε δική τους επικοινωνία, ενισχύοντας και το customer experience. «Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι ένα συναρπαστικό εργαλείο. Με την καμπάνια “Burn that Ad”, χακάραμε τον ανταγωνισμό, με μοχλό το μεγαλύτερό μας πλεονέκτημα, τη φωτιά», σχολίασε ο Rafael Donato, Creative Vice-President της David SP.
(Πηγή: TheDrum)