Marketing Week - All Things Performance '18: Επιτυγχάνοντας Growth σε κάθε στάδιο του funnel

Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

All Things Performance '18: Επιτυγχάνοντας Growth σε κάθε στάδιο του funnel

12 Δεκεμβρίου 2018 | 09:00 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Events

Εργαλεία για customer acquisition, conversion rate optimization και brandformance παρουσίασαν experts από την Ελλάδα και το εξωτερικό στο διήμερο All Things Performance ’18, αναλύοντας τάσεις, insights και best practices για την αξιοποίηση του growth marketing σε όλα τα στάδια του sales funnel.

Ποιος είναι ο βέλτιστος σχεδιασμός του customer journey; Πώς μπορεί η ψυχολογία να συμβάλλει στην αύξηση του conversion rate; Τι νέο κομίζουν στο growth marketing οι εξελίξεις στο «μέτωπο» του ΑΙ; Απαντήσεις σε αυτά και πολλά ακόμη ερωτήματα έδωσαν καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, στο πλαίσιο του All Things Performance ’18, που διοργάνωσε το Marketing Week και η Boussias Communications, σε συνεργασία με τη ForestView, υπό την αιγίδα του GRECA, στις 31 Οκτωβρίου, στο αμφιθέατρο της OTEAcademy. Μέσα από οξυδερκείς παρουσιάσεις και to the point συζητήσεις-πάνελ, οι ομιλητές δημιούργησαν ένα πολυδιάστατο roadmap για το performance, αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμη τεχνική και κανάλι. H φετινή διοργάνωση αναπτύχθηκε σε δύο ημέρες, με την πρώτη να φιλοξενεί keynote ομιλίες, συζητήσεις πάνελ και fireside chats και τη δεύτερη να περιλαμβάνει διαδραστικά workshops για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων.

VIRAL MARKETING: ΤΕΧΝΗ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ;
Και τα δύο, απάντησε ο Σάββας Ζορτίκης, co-Founder & CEO της Viral Loops. Όπως εξήγησε ο ίδιος, για να επιτευχθεί βιώσιμο viral growth, απαιτείται γνώση και κατανόηση της συμπεριφοράς του κοινού, καθώς και άρτια εφαρμογή των σωστών τεχνικών και metrics. Στρεφόμενος στους λόγους για τους οποίους τα άτομα μοιράζονται περιεχόμενο, ανέλυσε cases, όπως αυτό του εστιατορίου στο Λονδίνο, το οποίο κατέκτησε την κορυφή στο Trip Advisor με φωτογραφίες του ποδιού του ιδιοκτήτη και του brand που πήρε 2.601 shares και χιλιάδες πωλήσεις ποστάροντας στο Facebook τη «μύξα ενός μονόκερου». Τονίζοντας τη σημασία της πρόβλεψης και του optimization έδωσε χρήσιμα tips για αποτελεσματικές referral marketing campaigns, ώστε οι υπάρχοντες πελάτες να φέρνουν νέους μέσω του content, και όχι μόνο.

ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ
Ποια είναι τα μοντέλα ανάπτυξης που βοηθούν τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες SaaS εταιρείες να αποκτούν χρήστες, οι οποίοι εξελίσσονται γρήγορα σε πελάτες; Απαντώντας σε αυτό και άλλα ερωτήματα, ο Scott Tousley, επικεφαλής της ομάδας Growth & User Acquisition της Hubspot αποκάλυψε πώς το Facebook, το Spotify και το Hubspot στήνουν τα freemium growth funnels τους και έδειξε στα brands τον τρόπο για να εντοπίσουν το δικό τους «North Start Metric», ήτοι το metric που αποτυπώνει καλύτερα από κάθε άλλο την αξία που προσφέρει το προϊόν τους στους πελάτες. Επέμεινε ιδιαίτερα στην αξία του πειραματισμού, για ταχύτερη απόκτηση γνώσης και καλύτερες προβλέψεις με αποτέλεσμα υψηλότερη παραγωγικότητα και πιο δυναμική ανάπτυξη, δίνοντας παράλληλα actionable tips για τη διαμόρφωση των καταλληλότερων μοντέλων ανάπτυξης.

LINK BUILDING ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Στο link building τη διαφορά δεν την κάνουν τα εργαλεία, το διαθέσιμο budget ή ο βαθμός εμπειρίας των εμπλεκόμενων. Αυτό υποστήριξε ο James Finlayson, Head of Innovation της Verve Search. Με εμπειρία 10 ετών στο Search και το Inbound Marketing, ανήκει τέσσερα χρόνια στο δυναμικό της Verve Search, η οποία πέρυσι αναδείχτηκε «Best Large SEO Agency» στα European Search Awards. Στην ομιλία του για το κοινό του All Things Performance ’18, ο James Finlayson μοιράστηκε insights για αποτελεσματικό link building, σε μια εποχή που οι καταναλωτές έχουν αποκτήσει ανοσία στα διαφημιστικά μηνύματα, το 50% των clicks στα banners είναι τυχαία και άρα ανούσια, ενώ το 95% των χρηστών δεν μπορούν να θυμηθούν τον χορηγό του native content που κατανάλωσαν.

Τονίζοντας τη σημασία του να γίνουν τα brands storytellers, συμβούλεψε τους marketers να φτιάξουν οι ίδιοι την «είδηση» και όχι απλά ένα διαφημιστικό μήνυμα, προκειμένου να εξασφαλίσουν το επιθυμητό reach, αναφορές σε τηλεοπτικούς σταθμούς και θετικές αντιδράσεις στα social media. Αναλύοντας πώς ο νέος τρόπος αναζήτησης σήμερα, αλλά και ο νέος τρόπος λειτουργίας των ΜΜΕ επηρεάζουν την κατανάλωση περιεχομένου, ο James Finlayson εξέθεσε παραδειγματικά cases από μικρά και μεγάλα brands από όλο τον κόσμο.

«ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΣΑΣ»
Οι περισσότεροι marketers εστιάζουν λανθασμένα στα website analytics αγνοώντας την ψυχολογία του επισκέπτη. Και όμως, όπως επισήμανε ο Ivan Imhoff, ο οποίος επέστρεψε στο συνέδριο ως top-rated speaker, «αν μπείτε στο μυαλό των επισκεπτών σας, θα μπορέσετε να αντιληφθείτε τι είναι αυτό που κρατά το conversion rate σας χαμηλά». Παρουσιάζοντας με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο μια σειρά από πραγματικά παραδείγματα, ο Ιδρυτής του Optimization Academy εξήγησε πώς μπορούμε, παρατηρώντας και αναλύοντας τη συμπεριφορά των επισκεπτών μας, να κάνουμε τις σωστές αλλαγές στο website μας, αυξάνοντας έτσι τόσο το conversion rate όσο και τις πωλήσεις μας.

ΚΑΝΟΝΤΑΣ BRANDING ΓΙΑ PERFORMANCE
Συμβουλές για τον σχεδιασμό branding επικοινωνίας που συναντά το performance έδωσε ο Κώστας Καμπάκης, Managing Director της ForestView. Όπως σημείωσε, η online επικοινωνία και ιδιαίτερα το Performance Marketing προσφέρει μια ουσιαστική απάντηση στην αέναη αναζήτηση των CMOs για πιο μετρήσιμες επενδύσεις επικοινωνίας. Ωστόσο, πολλές φορές, το performance marketing αντιμετωπίζεται ως μια λύση που αφορά αμιγώς media optimization. Σύμφωνα με την ανάλυσή του, το τρίπτυχο «σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό, τη σωστή στιγμή» ξεκινά και καταλήγει στο μήνυμα.

Το creative optimization δεν μπορεί να αφορά μόνο στην επιλογή αποδοτικών media formats ή πειραματισμούς με γραμματοσειρές και layouts, αλλά, για να έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα, προϋποθέτει τον σχεδιασμό ενός πλήρους brand story, που βασίζεται σε στρατηγική επικοινωνίας που καθοδηγεί τον θεατή στα διαφορετικά βήματα και στάδια της ιστορίας που αφηγείται η μάρκα. Σύμφωνα με τον Κώστα Καμπάκη, θα πρέπει να έχει πολλαπλά σημεία αλληλεπίδρασης, ώστε να περιέχει ευκαιρίες μέτρησης της αποδοχής του μηνύματος ή της πρόθεσης αγοράς που δημιουργεί. Με τον τρόπο αυτό, τόνισε, θα μπορεί μία branding επικοινωνία να έχει την αποτελεσματικότητα μίας καμπάνιας performance marketing και να επιτύχει brandformance.

Ποιος είναι ο βέλτιστος σχεδιασμός του customer journey; Πώς μπορεί η ψυχολογία να συμβάλλει στην αύξηση του conversion rate; Τι νέο κομίζουν στο growth marketing οι εξελίξεις στο «μέτωπο» του ΑΙ; Απαντήσεις σε αυτά και πολλά ακόμη ερωτήματα έδωσαν καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, στο πλαίσιο του All Things Performance ’18, που διοργάνωσε το Marketing Week και η Boussias Communications, σε συνεργασία με τη ForestView, υπό την αιγίδα του GRECA, στις 31 Οκτωβρίου, στο αμφιθέατρο της OTEAcademy. Μέσα από οξυδερκείς παρουσιάσεις και to the point συζητήσεις-πάνελ, οι ομιλητές δημιούργησαν ένα πολυδιάστατο roadmap για το performance, αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμη τεχνική και κανάλι. H φετινή διοργάνωση αναπτύχθηκε σε δύο ημέρες, με την πρώτη να φιλοξενεί keynote ομιλίες, συζητήσεις πάνελ και fireside chats και τη δεύτερη να περιλαμβάνει διαδραστικά workshops για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων.

VIRAL MARKETING: ΤΕΧΝΗ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ;
Και τα δύο, απάντησε ο Σάββας Ζορτίκης, co-Founder & CEO της Viral Loops. Όπως εξήγησε ο ίδιος, για να επιτευχθεί βιώσιμο viral growth, απαιτείται γνώση και κατανόηση της συμπεριφοράς του κοινού, καθώς και άρτια εφαρμογή των σωστών τεχνικών και metrics. Στρεφόμενος στους λόγους για τους οποίους τα άτομα μοιράζονται περιεχόμενο, ανέλυσε cases, όπως αυτό του εστιατορίου στο Λονδίνο, το οποίο κατέκτησε την κορυφή στο Trip Advisor με φωτογραφίες του ποδιού του ιδιοκτήτη και του brand που πήρε 2.601 shares και χιλιάδες πωλήσεις ποστάροντας στο Facebook τη «μύξα ενός μονόκερου». Τονίζοντας τη σημασία της πρόβλεψης και του optimization έδωσε χρήσιμα tips για αποτελεσματικές referral marketing campaigns, ώστε οι υπάρχοντες πελάτες να φέρνουν νέους μέσω του content, και όχι μόνο.

ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ
Ποια είναι τα μοντέλα ανάπτυξης που βοηθούν τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες SaaS εταιρείες να αποκτούν χρήστες, οι οποίοι εξελίσσονται γρήγορα σε πελάτες; Απαντώντας σε αυτό και άλλα ερωτήματα, ο Scott Tousley, επικεφαλής της ομάδας Growth & User Acquisition της Hubspot αποκάλυψε πώς το Facebook, το Spotify και το Hubspot στήνουν τα freemium growth funnels τους και έδειξε στα brands τον τρόπο για να εντοπίσουν το δικό τους «North Start Metric», ήτοι το metric που αποτυπώνει καλύτερα από κάθε άλλο την αξία που προσφέρει το προϊόν τους στους πελάτες. Επέμεινε ιδιαίτερα στην αξία του πειραματισμού, για ταχύτερη απόκτηση γνώσης και καλύτερες προβλέψεις με αποτέλεσμα υψηλότερη παραγωγικότητα και πιο δυναμική ανάπτυξη, δίνοντας παράλληλα actionable tips για τη διαμόρφωση των καταλληλότερων μοντέλων ανάπτυξης.

LINK BUILDING ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Στο link building τη διαφορά δεν την κάνουν τα εργαλεία, το διαθέσιμο budget ή ο βαθμός εμπειρίας των εμπλεκόμενων. Αυτό υποστήριξε ο James Finlayson, Head of Innovation της Verve Search. Με εμπειρία 10 ετών στο Search και το Inbound Marketing, ανήκει τέσσερα χρόνια στο δυναμικό της Verve Search, η οποία πέρυσι αναδείχτηκε «Best Large SEO Agency» στα European Search Awards. Στην ομιλία του για το κοινό του All Things Performance ’18, ο James Finlayson μοιράστηκε insights για αποτελεσματικό link building, σε μια εποχή που οι καταναλωτές έχουν αποκτήσει ανοσία στα διαφημιστικά μηνύματα, το 50% των clicks στα banners είναι τυχαία και άρα ανούσια, ενώ το 95% των χρηστών δεν μπορούν να θυμηθούν τον χορηγό του native content που κατανάλωσαν.

Τονίζοντας τη σημασία του να γίνουν τα brands storytellers, συμβούλεψε τους marketers να φτιάξουν οι ίδιοι την «είδηση» και όχι απλά ένα διαφημιστικό μήνυμα, προκειμένου να εξασφαλίσουν το επιθυμητό reach, αναφορές σε τηλεοπτικούς σταθμούς και θετικές αντιδράσεις στα social media. Αναλύοντας πώς ο νέος τρόπος αναζήτησης σήμερα, αλλά και ο νέος τρόπος λειτουργίας των ΜΜΕ επηρεάζουν την κατανάλωση περιεχομένου, ο James Finlayson εξέθεσε παραδειγματικά cases από μικρά και μεγάλα brands από όλο τον κόσμο.

«ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΣΑΣ»
Οι περισσότεροι marketers εστιάζουν λανθασμένα στα website analytics αγνοώντας την ψυχολογία του επισκέπτη. Και όμως, όπως επισήμανε ο Ivan Imhoff, ο οποίος επέστρεψε στο συνέδριο ως top-rated speaker, «αν μπείτε στο μυαλό των επισκεπτών σας, θα μπορέσετε να αντιληφθείτε τι είναι αυτό που κρατά το conversion rate σας χαμηλά». Παρουσιάζοντας με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο μια σειρά από πραγματικά παραδείγματα, ο Ιδρυτής του Optimization Academy εξήγησε πώς μπορούμε, παρατηρώντας και αναλύοντας τη συμπεριφορά των επισκεπτών μας, να κάνουμε τις σωστές αλλαγές στο website μας, αυξάνοντας έτσι τόσο το conversion rate όσο και τις πωλήσεις μας.

ΚΑΝΟΝΤΑΣ BRANDING ΓΙΑ PERFORMANCE
Συμβουλές για τον σχεδιασμό branding επικοινωνίας που συναντά το performance έδωσε ο Κώστας Καμπάκης, Managing Director της ForestView. Όπως σημείωσε, η online επικοινωνία και ιδιαίτερα το Performance Marketing προσφέρει μια ουσιαστική απάντηση στην αέναη αναζήτηση των CMOs για πιο μετρήσιμες επενδύσεις επικοινωνίας. Ωστόσο, πολλές φορές, το performance marketing αντιμετωπίζεται ως μια λύση που αφορά αμιγώς media optimization. Σύμφωνα με την ανάλυσή του, το τρίπτυχο «σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό, τη σωστή στιγμή» ξεκινά και καταλήγει στο μήνυμα.

Το creative optimization δεν μπορεί να αφορά μόνο στην επιλογή αποδοτικών media formats ή πειραματισμούς με γραμματοσειρές και layouts, αλλά, για να έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα, προϋποθέτει τον σχεδιασμό ενός πλήρους brand story, που βασίζεται σε στρατηγική επικοινωνίας που καθοδηγεί τον θεατή στα διαφορετικά βήματα και στάδια της ιστορίας που αφηγείται η μάρκα. Σύμφωνα με τον Κώστα Καμπάκη, θα πρέπει να έχει πολλαπλά σημεία αλληλεπίδρασης, ώστε να περιέχει ευκαιρίες μέτρησης της αποδοχής του μηνύματος ή της πρόθεσης αγοράς που δημιουργεί. Με τον τρόπο αυτό, τόνισε, θα μπορεί μία branding επικοινωνία να έχει την αποτελεσματικότητα μίας καμπάνιας performance marketing και να επιτύχει brandformance.


ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ CONVERSIONS ΜΕΣΩ VIDEO
Τους τρεις βασικούς πυλώνες για την αξιοποίηση μιας video καμπάνιας στο YouTube, με στόχο να ενεργοποιήσει τους καταναλωτές να προβούν άμεσα σε μια ενέργεια ανέπτυξε η Ελένη Μαυροειδή, Industry Manager της Google. Στην παρουσίασή της ανέλυσε το πώς να στοχεύσει κανείς το κατάλληλο κοινό, πώς να κερδίσει την προσοχή του και ποια formats να χρησιμοποιήσει ώστε να μεγιστοποιήσει μέσα από τη YouTube καμπάνια τα conversions στο site του. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε επίσης και στον κρίσιμο ρόλο που παίζει σε όλα αυτά το ίδιο το δημιουργικό, το οποίο στην προκειμένη περίπτωση θα πρέπει να εστιάζεται από τα πρώτα 5’’ στην ενέργεια στην οποία επιθυμούμε να προβούν οι χρήστες, καθώς και στη σημασία του να είναι το δημιουργικό σχεδιασμένο πρώτιστα για κινητές συσκευές.

ΤΟ ΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ PERFORMANCE
Σύμφωνα με τη Nielsen, ο μέσος καταναλωτής επισκέπτεται περίπου 100 sites κάθε μήνα, με τον αριθμό των data να εκτοξεύεται. Σε αυτό το περιβάλλον, το θεμέλιο της επιτυχίας έγκειται στη σωστή συνεργασία μεταξύ των τμημάτων data, media και creative, για βέλτιστη αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σε ολόκληρο το customer journey, σύμφωνα με τον Edward Weatherall, VP, Partnership Markets EMEA της Sizmek.

Όπως εξήγησε ο ίδιος, υπάρχουν αμέτρητες ευκαιρίες για το «σερβίρισμα» μιας διαφήμισης καθημερινά και ως εκ τούτου προέτρεψε τους marketers να μην περιορίζονται, καθώς η εποχή που προσφέραμε impressions σε ένα επιλεγμένο δημογραφικό κοινό ανήκει πλέον στο παρελθόν. Για τον Edward Weatherall, αυτό που απαιτείται είναι οι εταιρείες να προβλέπουν ποιος θα παρακολουθήσει τα video τους, ποια δημιουργικά να επιλέξουν για αυτούς, καθώς και την επίδραση που θα έχουν αυτά στα conversions. Στην εισήγησή του, συζήτησε για το πώς το Artificial Intelligence μπορεί να συνεισφέρει στην πρόβλεψη της «σωστής στιγμής», δείχνοντας στα brands πώς μπορούν να επωφεληθούν από τις δυνατότητες που προσφέρει το internet, μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον για αυτά.

«ΧΑΚΑΡΟΝΤΑΣ» ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Μπορεί το growth να «εμφυτευθεί» στο DNA μιας εταιρικής ομάδας; Καταφατικά απάντησε ο Θεόδωρος Μουλός, co-Founder της Growth Rocks. Στην παρουσίασή του, εξήγησε τι χαρακτηριστικά και γνώσεις πρέπει να έχει μια ομάδα που κάνει growth και ανέλυσε τα στοιχεία και τις συνθήκες που ευνοούν την «καλλιέργεια» του growth. Παράλληλα, στραφηκε στο πώς άνθρωποι που έχουν το επιθυμητό προφίλ ή τρόπο σκέψης μπορούν να οργανωθούν σε ομάδες ώστε να συνεργαστούν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο και να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, το οποίο δεν είναι άλλο από την ταχεία ανάπτυξη. Τέλος, στάθηκε ιδιαίτερα στα εργαλεία εκείνα που μπορεί μία ομάδα growth να χρησιμοποιήσει, ώστε να επιτύχει τους στόχους της και να δουλεύει όσο πιο αποδοτικά και παραγωγικά γίνεται.

ΑΠΟ ΤΟ HACKING ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑΣ
Μπορεί στα πρώτα τους στάδια οι start-ups να έχουν ως στόχο την ταχύτητα και τον όγκο, η ανάπτυξη όμως έρχεται από τη γρήγορη ανάπτυξη των χρηστών και τη μετάβαση σε μεγαλύτερη κλίμακα. Ως Chief Growth Officer του Recruitee, μίας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες SaaS εταιρείες στην Ευρώπη, ο Ferdinand Goetzen έχει εκπαιδεύσει ως Lead Trainer της Growth Tribe Academy δεκάδες πελάτες και εταιρείες όπως οι KLM, ING, Philips, RTL και Transavia. Στην εισήγησή του για το All Things Performance ’18, τόνισε πως το scaling πρέπει να αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής, μαζί με το optimization. Για τον σκοπό αυτό, κάλεσε τους marketers να υιοθετήσουν το mindset της ανάπτυξης, το οποίο συγκροτείται ως αποτέλεσμα συνδυασμού αναλυτικής, δημιουργικής και πειραματικής προσέγγισης. Σύμφωνα με τον ίδιο, ωστόσο, το πιο αποτελεσματικό εργαλείο ανάπτυξης δεν είναι άλλο από το storytelling.

ΤΑ WORKSHOPS
H δεύτερη συνεδριακή ημέρα ήταν αφιερωμένη σε workshops. Επιλεγμένοι ομιλητές του All Things Performance παρέδωσαν πρακτικά σεμινάρια, προσφέροντας hands on συμβουλές σε «κλειστό» ακροατήριο.

- Μέσα από διάφορες διαδραστικές ασκήσεις, ο Scott Tousley δίδαξε τους συμμετέχοντες να χτίζουν τα δικά τους επιτυχημένα μοντέλα ανάπτυξης. Μέσα από πρακτικές συμβουλές, έδειξε πώς να αναγνωρίζουν τις μεταβλητές που καθορίζουν το North Star Metric τους, πώς να στήνουν αποτελεσματικά πειράματα ανάπτυξης και πώς θα καταφέρουν να μεταφέρουν όλη αυτήν τη γνώση στους συναδέλφους τους για να πετύχουν μαζί εντυπωσιακά αποτελέσματα για την επιχείρησή τους.

- Τον καλύτερο τρόπο για την αύξηση του conversion rate και των πωλήσεων ανέδειξε ο Ivan Imhoff, στο workshop για τους συμμετέχοντες του All Things Performance ’18. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο τρόπος αυτός είναι η πραγματοποίηση μιας απλής έρευνας που βοηθά στην κατανόηση των ανθρώπων που επισκέπτονται το site και το eshop σας. Ο Founder της Optimization Academy ανέλυσε τη μεθοδολογία για τη διεξαγωγή αυτής της έρευνας, παρουσίασε μια σειρά από πραγματικά cases και απάντησε σε ερωτήσεις των συμμετεχόντων με στόχο να καταδείξει το πώς μπορεί ένα site ή eshop να γίνει πιο φιλικό προς τον χρήστη και να αυξήσει τις πωλήσεις του.

- Στο workshop του με τίτλο «How to Implement & Scale Growth in your Business», ο Ferdinand Goetzen σχεδίασε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για scale του growth, ορίζοντας στόχους, metrics και τεχνικές, καθώς και τις δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει κάθε ομάδα ανάλογα με το αντικείμενό της, αναλύοντας τα πιο αποτελεσματικά μοντέλα διομαδικής συνεργασίας.

- Στο ωριαίο workshop που παρέδωσε, ο Edward Weatherall έθεσε στο επίκεντρο το Artificial Intelligence και τους διαφορετικούς του τύπους. Μέσα από ενδελεχή τους ανάλυση, βοήθησε τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις διαφορετικές τους διαστάσεις καθώς και το με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν στο programmatic.

ΤΑ ΠΑΝΕΛ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Δώδεκα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετείχαν στις τρεις συζητήσεις-πάνελ που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας του συνεδρίου. Στην πρώτη από αυτές, o Πάνος Λαδάς μίλησε για βέλτιστες τακτικές προσέλκυσης πελατών με τους Scott Tousley, James Finlayson και Σάββα Ζορτίκη. Η δεύτερη, με συντονιστή τον Κώστα Καμπάκη, επικεντρώθηκε σε branding και performance, με συνομιλητές τους Ελένη Μαυροειδή, Μαρία Παπαγρηγορίου και Edward Weatherall. Τέλος, στο πλαίσιο της ενότητας «Growth Hacking Trends & Insights for 2019», ο Αποστόλης Αϊβαλής είχε μια εποικοδομητική, εφ’ όλης της ύλης συζήτηση με τους Ferdinand Goetzen, Θοδωρή Μουλό και Κωνσταντίνο Γιαμαλή.

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ LINK BUILDING ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΗΧΗΣΗ
1. Επικοινωνείτε με blogs με περιορισμένο ή καθόλου κοινό.
2. Τα blogs έχουν εγγενώς ρίσκο καθώς πωλούν links.
3. Αυτό οδηγεί σε έναν κύκλο link building και link removal.
4. Δεν συνεισφέρει σε κανένα άλλο κανάλι marketing

PEAK AWARDS 2018 GOLD WINNER «BEST SALES CAMPAIGN»: «ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ» - ANYTIME
Ο Δημήτρης Καλτσάς, Head of Search της Anytime εξέθεσε το case της καμπάνιας «Μην μένεις Ανασφάλιστος», που κατέκτησε το χρυσό βραβείο στα Peak Awards 2018, στην κατηγορία «Best Sales Campaign». Για τις ανάγκες της καμπάνιας, χρησιμοποιήθηκε advanced audience targeting στο Search, στο Display και στο Youtube, ανάλογα με το στάδιο της αγοραστικής απόφασης των χρηστών και αξιοποιήθηκαν όλα τα διαθέσιμα ad formats προς επίτευξη των στόχων.

Κεντρικό ρόλο έπαιξαν καινοτόμες τεχνικές, όπως countdown ads μέσω scripting για να αναδειχθεί το extra urgency με δυνατό call to action, bid adjustments per devices σε adgroup level και διαφοροποίηση των μηνυμάτων ανάλογα με το πόσο κοντά ήταν στο conversion o user. Τέλος, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα ΥοΥ και MoM, στα οποία υπήρξε, τόσο αύξηση του portfolio και των online conversions, όσο και πτώση του CPA, με χαρακτηριστικό το 0,12 ευρώ acquisition cost για τα countdown ads.

Marketing Week (T. 1552)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778