Διαθέτει και ειδικά section για τους επαγγελματίες Υγείας
Στην ομάδα της Generation Y ανέθεσε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου εταιρικού της προφίλ η εταιρεία συμπληρωμάτων διατροφής Isoplus.

Το νέο corporate site ενισχύει το brand και product awareness της εταιρείας, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί και ένα χρήσιμο εργαλείο πληροφόρησης για το κοινό και τους επαγγελματίες Υγείας για θέματα ευ ζην και συμπληρωμάτων διατροφής. Το www.isoplus.gr με έξυπνη κατηγοριοποίηση και μοντέρνο design, παρέχει ενημέρωση για την εταιρεία, την ιστορία, το όραμα και τη φιλοσοφία της και παράλληλα παρουσιάζει τα διαθέσιμα προϊόντα της, στρατηγικά ταξινομημένα ανά κατηγορία, ανάγκη και brand, επιτρέποντας άνετη και στοχευμένη πλοήγηση για τον χρήστη και αποδοτικό engagement του κοινού με την εταιρεία. Στα καινοτόμα χαρακτηριστικά του νέου εταιρικού προφίλ της Isoplus ξεχωρίζει η δημιουργία ειδικών section αποκλειστικά για τους επαγγελματίες Υγείας. Επίσης, μέσω ειδικής φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος που έχει προβλεφθεί στο νέο ψηφιακό περιβάλλον δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής στο Isoplus Exclusive Club, το δίκτυο εξειδικευμένων συνεργατών της Isoplus.