Με επίκεντρο το e-shop της Ikea
Η OgilvyOne διευρύνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση Performance Marketing υπηρεσιών για λογαριασμό της Ikea Ελλάδας και Κύπρου.

Με επίκεντρο το e-commerce website της Ikea (www.ikea.gr) και βασικό ζητούμενο την αύξηση των online πωλήσεων, η OgilvyOne σχεδιάζει και υλοποιεί μια ongoing data-driven στρατηγική, η οποία θα προσφέρει αξία σε όλα τα στάδια του purchase funnel των Ελλήνων καταναλωτών, καλύπτοντας τις ιδιαίτερες ανάγκες τους μέσα από στοχευμένες υπηρεσίες performance marketing.

H ανάθεση αυτή προστίθεται στην υπάρχουσα συνεργασία της OgilvyOne με την Ikea στο πλαίσιο του Search (Paid & Organic), η οποία απέφερε σημαντική αύξηση στις online πωλήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο την προηγούμενη χρονιά. H OgilvyOne διαθέτει εξιδεικευμένο τμήμα Performance Marketing, προσφέροντας υπηρεσίες όπως Data Driven Media Strategy, Paid Social & Social CRM, Search, Display, Conversion Optimization, Data & Analytics, Audience Insights, Marketing Technology.