Υλοποίησε πρωτογενή έρευνα αγοράς στους πελάτες του site
Με στόχο τη συνεχή βελτίωση των εμπορικών αποτελεσμάτων της ηλεκτρονικής επιχείρησης 2Happy.gr, η ομάδα επιχειρησιακού σχεδιασμού της Generation Y προχώρησε στη διενέργεια πρωτογενούς έρευνας αγοράς.

Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των πελατών του 2Happy.gr και το ποσοστό της ικανοποίησης τους τόσο σε επίπεδο παρεχόμενων προϊόντων, όσο και σε επίπεδο User Interface – User Experience. Για την έρευνα, η Generation Y δημιούργησε online ερωτηματολόγιο το οποίο διαμοίρασε μέσω της e-mail list του φαρμακείου σε τυχαίο δείγμα μεταξύ των καταναλωτών του.

Τα αποτελέσματα που προέκυψαν ανέδειξαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των χρηστών, τον τρόπο αλληλεπίδρασής τους με την ηλεκτρονική επιχείρηση και τον βαθμό ικανοποίησής τους από την περιήγησή τους στο ψηφιακό περιβάλλον. Τα αποτελέσματα αποτέλεσαν τον βασικό πυλώνα πάνω στον οποίο στηρίχθηκε ο επανασχεδιασμός και η αναβάθμιση της συνολικής εικόνας του 2Happy.gr.