Με θέμα την αφύγρανση
«Το σπίτι είχε τη δική του υγρασία!», είναι ο τίτλος νέας digital καμπάνιας της Midea και της FG Europe, που σχεδίασε και υλοποίησε η DigitalWise.

Στόχος της καμπάνιας, μέσω του εκπαιδευτικού της χαρακτήρα, είναι να ενημερώσει το κοινό για τα προβλήματα που προκύπτουν από την υγρασία και τη λύση που επιτυγχάνεται με τη χρήση αφυγραντήρα. Η καμπάνια παρουσιάζει τέσσερα καθημερινά προβλήματα υγρασίας και τέσσερις χαρακτήρες, με τους χρήστες να καλούνται να διαλέξουν με ποιον ταυτίζονται περισσότερο και να βρουν μία κοινή λύση.

Με τον τρόπο αυτό παίρνουν μέρος στο διαγωνισμό και μπαίνουν σε κλήρωση για έναν αφυγραντήρα DF Series της Midea. Το activation ολοκληρώνεται με το μήνυμα «Κάνε την υγρασία παρελθόν με Midea! Η πιο έξυπνη ιδέα». Στο πλαίσιο της καμπάνιας η DigitalWise σχεδίασε και ανέπτυξε σχετικό microsite, ενώ ανέλαβε την προώθηση και διαχείρισή της στα Social Media. Αξίζει να τονιστεί η μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου προς την καμπάνια, καθώς πάνω από 13.000 μοναδικοί χρήστες ταυτίστηκαν με τους χαρακτήρες της.