Μέσα από digital περιβάλλον
Συνολικά 2.500.000 μοναδικοί χρήστες εκτέθηκαν στο σύνθημα της καμπάνιας Let’s Roll - Let’s Dance των Caprice Παπαδοπούλου, μέσα από digital περιβάλλον, όπως το Facebook και το YouTube.

Ο καταναλωτής αγοράζοντας μια συσκευασία Caprice Παπαδοπούλου είχε τη δυνατότητα κάνοντας Visual Shazam να ακούσει κατ’ αποκλειστικότητα το νέο τραγούδι των Stavento «Μέρα μου γεια σου». Παράλληλα, τα Caprice καλούσαν τους καταναλωτές να ανεβάσουν στο capriceletsroll.gr μια χορευτική τους φωτογραφία προκειμένου να δουν τον εαυτό τους στο video clip των Stavento.

Κατόπιν, οι καταναλωτές μέσω της τεχνολογίας του Visual Shazam είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν το νέο τραγούδι των Stavento και να δουν το video clip τους. Η διαδικασία γινόταν είτε Shazaμάροντας πάνω στις συσκευασίες των Caprice, είτε σε ειδικά διαμορφωμένες στάσεις λεωφορείων στην Αθήνα. Ο συνολικός αριθμός των επισκεπτών του capriceletsroll.gr έφτασε τους 145.666, συνολικά έγιναν πάνω από 900 uploads φωτογραφιών και τα συνολικά Shazaμαρίσματα ξεπέρασαν τα 54.000.