Για το 2015, με άνοδο 92,6% στο mobile display

Το mobile display εξακολουθεί να οδηγεί την επένδυση με την υψηλότερη ποσοστιαία άνοδο (92.6%), όταν η ανάπτυξη του search ανήλθε σε 51.8%. Το Messaging αναπτύχθηκε κατά 20%, καθώς οι χρήστες εξακολουθούν να «μεταναστεύουν» από τις υπηρεσίες messaging των operators, στις «app-based» πλατφόρμες. Σε επίπεδο μεριδίων, για το 2015 το display απέσπασε σχεδόν το μισό της παγκόσμιας mobile διαφημιστικής δαπάνης (52.3%, 19 δισ. ευρώ) και το search 42.8% (16 δισ. ευρώ).

Ανά περιοχή, η Ευρώπη έρχεται 3η σε μερίδιο από τα 37 δισ ευρώ της παγκόσμιας mobile δαπάνης: Βόρεια Αμερική (45%), Ασία-Ειρηνικός (34%), Ευρώπη (19%).
Ο CEO του IAB Europe, Townsend Feehan, δήλωσε: «Τα νούμερα δείχνουν ότι το mobile αποτελεί κλειδί στην εξέλιξη της ψηφιακής διαφήμισης και η άνοδος του display επιβεβαιώνει τη σημασία του mobile στην προσπάθεια των brands να προσεγγίσουν τους καταναλωτές.  Αποτελεί το κλειδί στην ενιαία αντίληψη διαφημιστών, εταιρειών επικοινωνίας και εκδοτών, γύρω από το καταναλωτικό ταξίδι».