Marketing Week - Phaistos Networks: Αποκωδικοποιώντας τον «δίσκο» της online διαφήμισης

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Phaistos Networks: Αποκωδικοποιώντας τον «δίσκο» της online διαφήμισης

13 Μαρτίου 2019 | 08:43 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Αξιοποιώντας το τεχνολογικό expertise 20 ετών, με οργανωτική δομή που έχει σχεδιαστεί ώστε να βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις, η Phaistos Networks φέρνει κοντά όλες τις πλευρές του οικοσυστήματος της ψηφιακής διαφήμισης, προτείνοντας ολοκληρωμένες, εξατομικευμένες λύσεις που προσδίδουν αξία σε κάθε stakeholder.

Με την ψηφιακή διαφήμιση να μεταφέρεται στο επίκεντρο, η επικοινωνία επαναπροσδιορίζεται μέσα από το πρίσμα της τεχνολογίας, δημιουργώντας την ανάγκη για αξιόπιστους εταίρους. Κεφαλαιοποιώντας τη δημιουργική παρουσία δύο δεκαετιών στον αστερισμό του ελληνικού διαδικτύου, η Phaistos Networks εμπλουτίζει συστηματικά το portfolio των υπηρεσιών της, με γνώμονα τις εξειδικευμένες ανάγκες των publishers και των broadcasters, των agencies και των brands, προχωρώντας παράλληλα σε ηχηρές συνεργασίες. Ο Δημήτρης Χατζηδάκης, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, ο Ιωάννης Χαρκιωτάκης, Advertising Solutions Director, ο Πέτρος Παπαδάκης, Inventory Solutions Director και η Κατερίνα Μίτσελλ, Ad Operations Director της Phaistos, μιλούν για τις προκλήσεις που αναδύονται στο νέο επικοινωνιακό σκηνικό, τις λύσεις που προτείνουν και τα σχέδιά τους για την επόμενη μέρα.

    MW: Ποιο ήταν το insight πίσω από τη γέννηση της Phaistos πριν 20 χρόνια; Ποια είναι τα σημαντικότερα ορόσημα στην πορεία της;

Δημήτρης Χατζηδάκης: Η γέννηση της Phaistos τοποθετείται στις Μοίρες, σε μια επαρχιακή πόλη της Νότιας Κρήτης, στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Σε αυτό το χωροχρονικό πλαίσιο, δεν θα μπορούσα να μιλήσω για insight με τη σημερινή απόδοση του όρου. Ωστόσο, τα καθημερινά ερεθίσματα που δεχόμασταν, ως χρήστες κι εμείς του τότε διαδικτύου, ήταν πολλά. Βλέπαμε έναν κόσμο να αλλάζει, βλέπαμε την επικοινωνία να περνάει από το τηλέφωνο στο chat, από το fax στο email, βλέπαμε την πληροφορία να βγαίνει από τους τόμους της εγκυκλοπαίδειας και να μπαίνει στον υπολογιστή.

Διαισθανθήκαμε, τότε, ότι το επιχειρείν μπορούσε να αναπτυχθεί πέρα από τα στενά γεωγραφικά όρια μιας περιοχής. Εκεί είδαμε τη δική μας επιχειρηματική ευκαιρία, πιστέψαμε σε αυτό που έμοιαζε ανέφικτο και βάλαμε τον πήχη ψηλά. Σχεδιάσαμε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα (1997 – 1999) διαδικτυακές υπηρεσίες πρωτόγνωρες για τα ελληνικά δεδομένα, με κινητήριες δυνάμεις τον ενθουσιασμό, το πάθος και την αφοσίωση στην τεχνολογία, χαρακτηριστικά βαθιά ριζωμένα μέχρι και σήμερα στο DNA των ανθρώπων της Phaistos. Μιλώντας για ορόσημα, κάθε ημέρα έχει αποτελέσει ορόσημο για την μετέπειτα εξέλιξή μας.

    Ποια ήταν όμως τα πλέον καθοριστικά;

Δημήτρης Χατζηδάκης: Σίγουρα θα ξεκινούσα από τη δημιουργία του Pathfinder.gr το 1998, ενός portal που έγραψε τη δική του ιστορία και συνέβαλε τα μέγιστα στο ξεκίνημα του internet στη χώρα μας. Εδώ ήταν και η αφετηρία για όσα ακολούθησαν: η δημιουργία του BestPrice.gr, του ADMANTM και μιας σειράς υπηρεσιών πάνω στην online διαφήμιση. Επιχειρηματικά μας ορόσημα ήταν σαφέστατα η σύσταση της εταιρείας, το 1999, με τη σημερινή νομική της μορφή ως Phaistos Networks AE και η συμμετοχή του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη, το 2000, στο μετοχικό μας κεφάλαιο, μέχρι το 2010, οπότε και (μέσω επαναεξαγοράς) το 100% της εταιρείας συγκεντρώθηκε και πάλι στους 3 ιδρυτές της. Τέλος, πλέον πρόσφατη και πολύ σημαντική εξέλιξη για εμάς, είναι η συνεργασία μας, το 2018, με την glomex, εταιρεία της ProSiebenSat.1, του μεγαλύτερου media οργανισμού της Γερμανίας.

    Τα τελευταία χρόνια, η στροφή του κοινού στα ψηφιακά Μέσα είναι σαρωτική. Αναπόφευκτα, τα brands τους ακολουθούν, αναζητώντας τις κατάλληλες λύσεις επικοινωνίας. Πού τοποθετείται η Phaistos σε αυτό το περιβάλλον;

Κατερίνα Μίτσελλ: Μάρκες, agen-cies, Μέσα και κοινό αποτελούν όλοι κρίκους της ίδιας «ψηφιακής αλυσίδας» και σε αυτό το ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον η Phaistos έχει υπάρξει συνδετικός κρίκος και αρωγός. Διαχρονικά, έχουμε αναπτύξει μια σειρά καινοτόμων τεχνολογικών υπηρεσιών, τόσο σε επίπεδο B2Β όσο και σε B2C και έχουμε αποκομίσει την εμπειρία και τεχνογνωσία που φροντίζει όλους τους stakeholders, διαθέτοντας πλέον την ικανότητα να ακουμπάμε σφαιρικά το οικοσύστημα της digital διαφήμισης.

Σήμερα, με δεδομένες τις προφανείς τάσεις για Data Analysis, Machine Learning & AI, και με επιτακτική την ανάγκη για Transparency, Performance, Brand Safety, δουλειά μας είναι να θέσουμε την τεχνολογία στη θέση του στρατηγικού συμμάχου. Γι’ αυτό και δε σταματάμε να αναπτύσσουμε νέες υπηρεσίες και λύσεις πάνω στην online διαφήμιση, προσαρμοσμένες στις εξειδικευμένες ανάγκες των publishers και broadcasters, των agencies και των brands. Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να συνεργαστούμε και να φέρουμε σε επικοινωνία όλα τα μέρη και να αποκωδικοποιήσουμε τις νέες τάσεις ώστε όλες οι πλευρές να απολαμβάνουν απροβλημάτιστα τα οφέλη που τους προσφέρει ο κόσμος της ψηφιακής διαφήμισης.

    Αυτή η στροφή του κοινού στα ψηφιακά Μέσα έχει δημιουργήσει νέες ανάγκες για publishers και broadcasters. Ποιες είναι αυτές και ποιες οι λύσεις που προτείνετε;

Πέτρος Παπαδάκης: Στο οικοσύστημα της digital διαφήμισης έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για εργαλεία και υπηρεσίες που θα απλουστεύσουν και θα διευκολύνουν τη ζωή και την καθημερινότητα του ψηφιακού Μέσου. Κινούμενοι προς αυτήν την κατεύθυνση, στη Phaistos προσφέρουμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία, συγκεντρώνοντας το σύνολο των λύσεων σε μία και μόνο πλατφόρμα. Πρόκειται για τον ADMAN X, τη μετεξέλιξη του γνωστού μέχρι σήμερα ADMANTM for Publishers, όπου πλέον δεν μιλάμε απλά για μία πλατφόρμα διαχείρισης καμπανιών και διαφημιστικού inventory αλλά για μία δυναμική ομπρέλα τεχνολογικών και εμπορικών λύσεων.

Ο ADMAN X εξελίσσεται διαρκώς και παρέχεται σε διαφορετικές εκδόσεις για publishers ή broadcasters, εξειδικεύοντας τις προσφερόμενες λύσεις. Είτε πρόκειται για απ’ ευθείας διαφημιστικές ενέργειες, είτε για Programmatic διαδικασίες, είτε και για εξελιγμένες δυνατότητες αξιοποίησης του video περιεχομένου και inventory, στον ADMAN X ο συνεργάτης μας θα βρει τα εργαλεία που μπορούν να του εγγυηθούν τη συνεπή και εύκολη αναβάθμιση της ποιότητας του παραγόμενου διαφημιστικού αποθέματος, άρα και του αποτελέσματος προς το διαφημιζόμενο.

Παράλληλα, με άμεση τεχνική υποστήριξη από την εξειδικευμένη ομάδα μας, στεκόμαστε διαρκώς δίπλα στους συνεργάτες μας. Την ίδια στιγμή, συνδυαστικά ή και ανεξάρτητα από τις παραπάνω λύσεις, οι συνεργάτες μας μπορούν να συμμετάσχουν στο νέο premium B2B video οικοσύστημα της glomex, με την ιδιότητα είτε του παραγωγού περιεχομένου (content owner) είτε του publisher, μεγιστοποιώντας έτσι το video inventory και τις ευκαιρίες προσέλκυσης εσόδων από video διαφήμιση.

Με την ψηφιακή διαφήμιση να μεταφέρεται στο επίκεντρο, η επικοινωνία επαναπροσδιορίζεται μέσα από το πρίσμα της τεχνολογίας, δημιουργώντας την ανάγκη για αξιόπιστους εταίρους. Κεφαλαιοποιώντας τη δημιουργική παρουσία δύο δεκαετιών στον αστερισμό του ελληνικού διαδικτύου, η Phaistos Networks εμπλουτίζει συστηματικά το portfolio των υπηρεσιών της, με γνώμονα τις εξειδικευμένες ανάγκες των publishers και των broadcasters, των agencies και των brands, προχωρώντας παράλληλα σε ηχηρές συνεργασίες. Ο Δημήτρης Χατζηδάκης, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, ο Ιωάννης Χαρκιωτάκης, Advertising Solutions Director, ο Πέτρος Παπαδάκης, Inventory Solutions Director και η Κατερίνα Μίτσελλ, Ad Operations Director της Phaistos, μιλούν για τις προκλήσεις που αναδύονται στο νέο επικοινωνιακό σκηνικό, τις λύσεις που προτείνουν και τα σχέδιά τους για την επόμενη μέρα.

    MW: Ποιο ήταν το insight πίσω από τη γέννηση της Phaistos πριν 20 χρόνια; Ποια είναι τα σημαντικότερα ορόσημα στην πορεία της;

Δημήτρης Χατζηδάκης: Η γέννηση της Phaistos τοποθετείται στις Μοίρες, σε μια επαρχιακή πόλη της Νότιας Κρήτης, στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Σε αυτό το χωροχρονικό πλαίσιο, δεν θα μπορούσα να μιλήσω για insight με τη σημερινή απόδοση του όρου. Ωστόσο, τα καθημερινά ερεθίσματα που δεχόμασταν, ως χρήστες κι εμείς του τότε διαδικτύου, ήταν πολλά. Βλέπαμε έναν κόσμο να αλλάζει, βλέπαμε την επικοινωνία να περνάει από το τηλέφωνο στο chat, από το fax στο email, βλέπαμε την πληροφορία να βγαίνει από τους τόμους της εγκυκλοπαίδειας και να μπαίνει στον υπολογιστή.

Διαισθανθήκαμε, τότε, ότι το επιχειρείν μπορούσε να αναπτυχθεί πέρα από τα στενά γεωγραφικά όρια μιας περιοχής. Εκεί είδαμε τη δική μας επιχειρηματική ευκαιρία, πιστέψαμε σε αυτό που έμοιαζε ανέφικτο και βάλαμε τον πήχη ψηλά. Σχεδιάσαμε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα (1997 – 1999) διαδικτυακές υπηρεσίες πρωτόγνωρες για τα ελληνικά δεδομένα, με κινητήριες δυνάμεις τον ενθουσιασμό, το πάθος και την αφοσίωση στην τεχνολογία, χαρακτηριστικά βαθιά ριζωμένα μέχρι και σήμερα στο DNA των ανθρώπων της Phaistos. Μιλώντας για ορόσημα, κάθε ημέρα έχει αποτελέσει ορόσημο για την μετέπειτα εξέλιξή μας.

    Ποια ήταν όμως τα πλέον καθοριστικά;

Δημήτρης Χατζηδάκης: Σίγουρα θα ξεκινούσα από τη δημιουργία του Pathfinder.gr το 1998, ενός portal που έγραψε τη δική του ιστορία και συνέβαλε τα μέγιστα στο ξεκίνημα του internet στη χώρα μας. Εδώ ήταν και η αφετηρία για όσα ακολούθησαν: η δημιουργία του BestPrice.gr, του ADMANTM και μιας σειράς υπηρεσιών πάνω στην online διαφήμιση. Επιχειρηματικά μας ορόσημα ήταν σαφέστατα η σύσταση της εταιρείας, το 1999, με τη σημερινή νομική της μορφή ως Phaistos Networks AE και η συμμετοχή του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη, το 2000, στο μετοχικό μας κεφάλαιο, μέχρι το 2010, οπότε και (μέσω επαναεξαγοράς) το 100% της εταιρείας συγκεντρώθηκε και πάλι στους 3 ιδρυτές της. Τέλος, πλέον πρόσφατη και πολύ σημαντική εξέλιξη για εμάς, είναι η συνεργασία μας, το 2018, με την glomex, εταιρεία της ProSiebenSat.1, του μεγαλύτερου media οργανισμού της Γερμανίας.

    Τα τελευταία χρόνια, η στροφή του κοινού στα ψηφιακά Μέσα είναι σαρωτική. Αναπόφευκτα, τα brands τους ακολουθούν, αναζητώντας τις κατάλληλες λύσεις επικοινωνίας. Πού τοποθετείται η Phaistos σε αυτό το περιβάλλον;

Κατερίνα Μίτσελλ: Μάρκες, agen-cies, Μέσα και κοινό αποτελούν όλοι κρίκους της ίδιας «ψηφιακής αλυσίδας» και σε αυτό το ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον η Phaistos έχει υπάρξει συνδετικός κρίκος και αρωγός. Διαχρονικά, έχουμε αναπτύξει μια σειρά καινοτόμων τεχνολογικών υπηρεσιών, τόσο σε επίπεδο B2Β όσο και σε B2C και έχουμε αποκομίσει την εμπειρία και τεχνογνωσία που φροντίζει όλους τους stakeholders, διαθέτοντας πλέον την ικανότητα να ακουμπάμε σφαιρικά το οικοσύστημα της digital διαφήμισης.

Σήμερα, με δεδομένες τις προφανείς τάσεις για Data Analysis, Machine Learning & AI, και με επιτακτική την ανάγκη για Transparency, Performance, Brand Safety, δουλειά μας είναι να θέσουμε την τεχνολογία στη θέση του στρατηγικού συμμάχου. Γι’ αυτό και δε σταματάμε να αναπτύσσουμε νέες υπηρεσίες και λύσεις πάνω στην online διαφήμιση, προσαρμοσμένες στις εξειδικευμένες ανάγκες των publishers και broadcasters, των agencies και των brands. Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να συνεργαστούμε και να φέρουμε σε επικοινωνία όλα τα μέρη και να αποκωδικοποιήσουμε τις νέες τάσεις ώστε όλες οι πλευρές να απολαμβάνουν απροβλημάτιστα τα οφέλη που τους προσφέρει ο κόσμος της ψηφιακής διαφήμισης.

    Αυτή η στροφή του κοινού στα ψηφιακά Μέσα έχει δημιουργήσει νέες ανάγκες για publishers και broadcasters. Ποιες είναι αυτές και ποιες οι λύσεις που προτείνετε;

Πέτρος Παπαδάκης: Στο οικοσύστημα της digital διαφήμισης έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για εργαλεία και υπηρεσίες που θα απλουστεύσουν και θα διευκολύνουν τη ζωή και την καθημερινότητα του ψηφιακού Μέσου. Κινούμενοι προς αυτήν την κατεύθυνση, στη Phaistos προσφέρουμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία, συγκεντρώνοντας το σύνολο των λύσεων σε μία και μόνο πλατφόρμα. Πρόκειται για τον ADMAN X, τη μετεξέλιξη του γνωστού μέχρι σήμερα ADMANTM for Publishers, όπου πλέον δεν μιλάμε απλά για μία πλατφόρμα διαχείρισης καμπανιών και διαφημιστικού inventory αλλά για μία δυναμική ομπρέλα τεχνολογικών και εμπορικών λύσεων.

Ο ADMAN X εξελίσσεται διαρκώς και παρέχεται σε διαφορετικές εκδόσεις για publishers ή broadcasters, εξειδικεύοντας τις προσφερόμενες λύσεις. Είτε πρόκειται για απ’ ευθείας διαφημιστικές ενέργειες, είτε για Programmatic διαδικασίες, είτε και για εξελιγμένες δυνατότητες αξιοποίησης του video περιεχομένου και inventory, στον ADMAN X ο συνεργάτης μας θα βρει τα εργαλεία που μπορούν να του εγγυηθούν τη συνεπή και εύκολη αναβάθμιση της ποιότητας του παραγόμενου διαφημιστικού αποθέματος, άρα και του αποτελέσματος προς το διαφημιζόμενο.

Παράλληλα, με άμεση τεχνική υποστήριξη από την εξειδικευμένη ομάδα μας, στεκόμαστε διαρκώς δίπλα στους συνεργάτες μας. Την ίδια στιγμή, συνδυαστικά ή και ανεξάρτητα από τις παραπάνω λύσεις, οι συνεργάτες μας μπορούν να συμμετάσχουν στο νέο premium B2B video οικοσύστημα της glomex, με την ιδιότητα είτε του παραγωγού περιεχομένου (content owner) είτε του publisher, μεγιστοποιώντας έτσι το video inventory και τις ευκαιρίες προσέλκυσης εσόδων από video διαφήμιση.


    Υπάρχουν τρόποι για την αποτελεσματικότερη διαχείριση και το monetization του inventory των online Μέσων;

Πέτρος Παπαδάκης: Μέσω των λύσεων που προσφέρουμε, δίνεται η δυνατότητα στον publisher να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες για τη βελτιστοποίηση του monetization του. Έχοντας στα χέρια του τις κατάλληλες λύσεις για να διασυνδεθεί με άμεσο και εύκολο τρόπο με τους Ad-exchanges, καθώς και με τις δυνατότητες δημιουργίας Preferred Deals που του προσφέρονται, αποκτά πρόσβαση σε νέους τρόπους αγοραπωλησίας.

Διατηρώντας τον πλήρη έλεγχο των διαφημιστικών χώρων, του inventory και εν γένει της εμπορικής πολιτικής, καθώς και με απόλυτη διαφάνεια, μία νέα πηγή εσόδου προστίθεται η οποία συμβαδίζει και με την ανάγκη για αυτοματισμό των buying διαδικασιών. Παράλληλα, κάνοντας χρήση τεχνολογιών που μεγιστοποιούν το ποιοτικό διαθέσιμο inventory με νέα innovative ad formats και glomex περιεχόμενο, ο publisher βελτιώνει το value proposition προς agencies και brands.

    Θα σκεφτόταν κανείς ότι το ψηφιακό οικοσύστημα αποτελεί «επικοινωνιακό παράδεισο» για τους διαφημιζόμενους. Για πολλούς, ωστόσο, αποτελεί ένα πολύπλοκο περιβάλλον που δυσχεραίνει την προσέγγιση του κοινού. Τι, τελικά, ισχύει;

Ιωάννης Χαρκιωτάκης: Αποδεχόμαστε τη μεγάλη δυναμική του digital και τα απεριόριστα κανάλια επικοινωνίας σήμερα, συνθήκες που θέτουν το reach στα καλύτερά του! Αυτό και μόνο δείχνει ότι πρόκειται για την πλέον κατάλληλη περίοδο για επένδυση των διαφημιζόμενων στα digital properties. Η δική μας θέση είναι ότι η πολυπλοκότητα του ψηφιακού κόσμου εξομαλύνεται και εν πολλοίς καταργείται με τη σωστή αξιολόγηση και τη στοχευμένη χρήση των τεχνολογικών εργαλείων που έχουμε σήμερα στη διάθεσή μας.

Στη Phaistos, προσεγγίζουμε τον «επικοινωνιακό παράδεισο» με συνέπεια και συνέχεια, φροντίζοντας πάντοτε τις ανάγκες των διαφημιζόμενων. Με τις ομάδες μας, αναπτύσσουμε συνεχώς νέες τεχνικές και μεθόδους, παρέχοντας πλατφόρμες και υπηρεσίες omnichannel, με κυρίαρχα χαρακτηριστικά την ταχύτητα, την ασφάλεια και φυσικά την αποτελεσματικότητα. Είτε προσφέροντας υψηλού επιπέδου τεχνολογικό support στο πλαίσιο των Managed Υπηρεσιών μας, είτε με την αξιοποίηση in-house τεχνολογιών (DSPs, DMPs, SSPs, AdServers κ.ά.) μέσω των οποίων δίνουμε πρόσβαση και ερμηνεία σε πολυεπίπεδα δεδομένα, οι λύσεις μας είναι διαρκώς εξελισσόμενες.

    Μπορεί, δηλαδή, σήμερα ένας διαφημιζόμενος να επικοινωνήσει με ασφάλεια αλλά και αποτελεσματικότητα στον online κόσμο; Ποιες είναι οι λύσεις της Phaistos;

Ιωάννης Χαρκιωτάκης: Ο οργανισμός μας εστιάζει στην παροχή λύσεων για όλα τα μέρη του οικοσυστήματος, με βασική αρχή την προστασία της επένδυσης του διαφημιζομένου. Η πολυετής εμπειρία μας στο digital advertising εξασφαλίζει όχι μόνο υψηλό Return of Investment (ROI), αλλά και υψηλά ποσοστά μετατροπής των ενδιαφερόμενων καταναλωτών σε πραγματικούς πελάτες. Ορισμένοι διαφημιζόμενοι δεν είναι ικανοποιημένοι με τον τρόπο με τον οποίο οι διαφορετικές πλατφόρμες/υπηρεσίες έχουν αντιμετωπίσει τις ανησυχίες τους σχετικά με την ασφάλεια και ανησυχούν για το περιβάλλον στο οποίο θα εμφανιστεί η διαφήμισή τους.

Στη Phaistos, το Brand Safety αλλά και η διαφάνεια, αποτελούν θεμελιώδη λίθο, είτε αξιοποιώντας τις δικές μας in-house τεχνολογίες, είτε αξιοποιώντας την τεχνογνωσία μας στη χρήση τρίτων τεχνολογιών. Επενδύουμε συνεχώς στην ανάπτυξη λύσεων γύρω από το Programmatic Buying, την πρόσβαση σε Premium Inventory, τη δημιουργία Innovative Formats, την υιοθέτηση και εφαρμογή Brand Safety εργαλείων, αλλά και τη δημιουργία καινοτόμων οικοσυστημάτων όπως η glomex. Εντός αυτού του πλαισίου, είναι σημαντικό οι συνεργασίες να έχουν χαρακτήρα «χέρι-χέρι», βλέποντας πάντα και τις μακροπρόθεσμες αλλαγές που διαφαίνονται στο digital.

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

    MW: Ποιοι είναι οι άμεσοι στόχοι της εταιρείας; Τι να περιμένουμε από εσάς μέσα στα επόμενα δύο χρόνια;

Δημήτρης Χατζηδάκης: Στηριζόμενοι στους ανθρώπους μας και στις μακρόχρονες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες/συνεργάτες μας, διαχρονικά το σημαντικότερο κεφάλαιο της Phaistos Networks, όραμά μας είναι να συνεχίσουμε την αναπτυξιακή μας πορεία ώστε να παραμείνουμε μία από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο της online διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Πέραν της προοπτικής για επέκταση των δραστηριοτήτων μας σε άλλες αγορές, που πλέον ενισχύεται με αφορμή και τη συνεργασία μας με την glomex, παραμένουμε προσηλωμένοι στους 2 βασικούς μας πυλώνες.

Ο ένας αφορά στην ανάπτυξη εργαλείων για όλα τα μέρη του οικοσυστήματος της digital διαφήμισης και ο δεύτερος αφορά την ενασχόλησή μας με τον χώρο του video. Πάνω σε αυτούς τους άξονες, σκοπεύουμε να αναπτύξουμε περαιτέρω την γκάμα των διαφημιστικών λύσεων που προσφέρουμε, και ταυτόχρονα, μέσω των συνεργασιών μας με τους μεγαλύτερους παρόχους video περιεχομένου και media οργανισμούς στην Ελλάδα, να θέσουμε το video στο επίκεντρο, εμπλουτίζοντας το portfolio υπηρεσιών μας με μοναδικές λύσεις γύρω από το πλέον «hot» digital advertising format. Παραμένοντας πιστοί στη βαθιά πελατοκεντρική φιλοσοφία μας, σταθερός στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να επενδύουμε στη συνεχή εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού μας και να παρέχουμε προστιθέμενης αξίας υπηρεσίες στις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργαζόμαστε.

Ολιστική προσέγγιση στην ανάπτυξη λύσεων και υπηρεσιών

    MW: Η Phaistos είναι γνωστή για την ολιστική της προσέγγιση στην ανάπτυξη λύσεων και υπηρεσιών. Γιατί αυτό είναι σημαντικό για εσάς και ποια αξία, πρακτικά, προσδίδει στους συνεργάτες σας;

Κατερίνα Μίτσελλ: Η ολιστική σκέψη, σε κάθε τομέα, εισάγει μια απόλυτη καινοτομία. Αυτή της μελέτης και ανάπτυξης κάθε δομής αυτόνομα αλλά, ταυτοχρόνως, και σε άμεση εξάρτηση με το σύνολο. Αυτή τη βασική αρχή, στη Phaistos τη μεταφέρουμε στον δικό μας ψηφιακό κόσμο. Μελετούμε αυτόνομα τις ανάγκες των publishers, των broadcasters, των agencies και των διαφημιζόμενων και την ίδια στιγμή σε πλήρη συνάρτηση μεταξύ τους. Στην ολιστική προσέγγιση που έχουμε υιοθετήσει, δεν υπάρχουν σύνορα μεταξύ των διαφορετικών μεθοδολογιών, πλατφορμών, τεχνολογιών, εργαλείων, υπηρεσιών κτλ.

Χωρίς περιορισμούς και βλέποντας πάντα τη μεγάλη εικόνα -που δεν είναι άλλη από την ασφαλή και αποτελεσματική επικοινωνία όλων των μερών- τα πάντα δύνανται να συνδεθούν, με στόχο την πλήρωση των εξειδικευμένων αναγκών και στόχων κάθε «κρίκου» της αλυσίδας. Γι’ αυτή τη σύνδεση των διαφορετικών κομματιών του παζλ, για την αποκωδικοποίηση του «δίσκου» της online διαφήμισης, γι’ αυτά στρέφονται σε εμάς οι συνεργάτες μας και η εμπιστοσύνη τους μας τιμά, και δικαιώνει αυτή μας την προσέγγιση. Τα αποτελέσματα των συνεργασιών μας επιβεβαιώνουν ότι βρισκόμαστε στον ορθό δρόμο που φέρει απτά αποτελέσματα.

Marketing Week (T. 1559)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778