Πόλεμο εναντίον του click-bait κηρύττει η Wall Street Journal (WSJ), με την τελευταία της brand campaign.

Με την υπογραφή της The&Partnership και με επίκεντρο ένα τηλεοπτικό spot, η καμπάνια Read Yourself Better φιλοδοξεί να τοποθετήσει την εφημερίδα ως προορισμό ποιοτικής δημοσιογραφίας και θα υποστηριχθεί από ΟΟΗ, online video, social media, print και display. Το τηλεοπτικό, διάρκειας 90’’ σκηνοθετήθηκε από τον Juan Cabral και θα συνοδεύεται από έναν pop-up αυτόματο πωλητή που θα επιτρέπει στους περαστικούς να «αναβαθμίσουν» παλιά περιοδικά και εφημερίδες στο τελευταίο τεύχος της WSJ.

Ο Justin Ruben, Executive Creative Director της The&Partnership στη Νέα Υόρκη εξήγησε: «Η ιδέα πίσω από το Read Υourself Βetter είναι να αναδείξει πόσο δύσκολο είναι για τους καταναλωτές να πλοηγηθούν στο υπερφορτωμένο μιντιακό τοπίο και να αναγνωρίσουν ποιον μπορούν να εμπιστευτούν και τι αξίζει να διαβάσουν. Η WSJ αποτελεί μια λύση σε αυτό με την ποιοτική δημοσιογραφία της που στηρίζεται σε γεγονότα. Με δημιουργικό τρόπο, θέλαμε να φέρουμε τον online και offline κόσμο“στη ζωή”, με έναν νέο και απρόσμενο τρόπο και να δημιουργήσουμε έναν οπτικό κόσμο που ξεχωρίζει».
(Πηγή: TheDrum)