Marketing Week - Νέα δεδομένα φέρνει ο πλειστηριασμός του Mega

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Ζυμώσεις και θέσεις μάχης για τα μεγάλα assets του καναλιού

Νέα δεδομένα φέρνει ο πλειστηριασμός του Mega

3 Οκτωβρίου 2019 | 16:31 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τηλεόραση

Αλλαγή δεδομένων στην τηλεοπτική αγορά προμηνύει ο πλειστηριασμός για τα άυλα περιουσιακά στοιχεία του Mega, την 1η Νοεμβρίου, ο οποίος κινητοποιεί σε υπόγειο «πόλεμο» τους ισχυρούς επιχειρηματίες της μιντιακής σκακιέρας.

Η απάντηση στο ερώτημα «πού θα καταλήξει η “καρδιά” του Mega», μπορεί -ανάλογα με την έκβαση- να καταστήσει σημαντικά ενισχυμένο νεοεισερχόμενο στον τηλεοπτικό χώρο επιχειρηματία, ανατρέποντας πιθανόν τις έως τώρα ισορροπίες και την κατάταξη των πανελλαδικών καναλιών, να φέρει την «μετενσάρκωση» του Mega, να διασκορπίσει το περιεχόμενο και την «ψυχή» του Μεγαλου Καναλιού στα υπόλοιπα κανάλια ή σε άλλα θεματικά κανάλια, στην ελεύθερη τηλεόραση ή και σε συνδρομητική βάση, αλλά και να αλλάξει πλήρως το modus operandi για τους υφιστάμενους σταθμούς σε μια πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα κοινοπραξία.

Όλα αυτά -σενάρια της επόμενης ημέρας- πυροδοτούνται από την τελική έκβαση του πλειστηριασμού των σειρών, του αρχείου, του site και του brand name του Mega σε μερικές εβδομάδες. Η πολυθρύλητη ταινιοθήκη του Μεγάλου Καναλιού το οποίο στις 20 Νοεμβρίου θα συμπλήρωνε 30 χρόνια από την ημέρα έναρξης της λειτουργίας του, μπορεί να αποτελέσει το απόλυτο game changer, αναδιανέμοντας την τράπουλα της τηλεοπτικής ισχύος. Περισσότερα, στο αναλυτικό ρεπορτάζ του Marketing Week που κυκλοφορεί στις 7 Οκτωβρίου.

Marketing Week Online( 3 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778