Marketing Week - Oι Financial Times λανσάρουν τη μεγαλύτερη brand campaign της δεκαετίας

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Με κοινωνικό πρόσημο και στόχο νεαρότερα κοινά

Oι Financial Times λανσάρουν τη μεγαλύτερη brand campaign της δεκαετίας

18 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International

Τη μεγαλύτερη brand campaign τους από το ξέσπασμα της κρίσης το 2008 λανσάρουν οι Financial Times, εισάγοντας την πλατφόρμα «The new agenda».

Στόχος, η ανανέωση του brand, αλλά και η αύξηση των συνδρομών, τόσο στο έντυπο, όσο και στο site. Με μότο «Capitalism: time for a reset», η καμπάνια φέρει την υπογραφή της The Brooklyn Brothers και αποβλέπει στην πυροδότηση διαλόγου σχετικά με το disruption των καθιερωμένων επιχειρηματικών και οικονομικών μοντέλων.

Η Finola McDonnell, Chief Communications and Marketing Officer των FT, σχολίασε σχετικά: «Συνδυάζουμε για πρώτη φορά μια καμπάνια branding με μια καμπάνια acquisition ώστε να έχουμε καλύτερη απόδοση για την επένδυσή μας». Η σημερινή έκδοση είναι «τυλιγμένη» με το δημιουργικό της καμπάνιας, ενώ το FT.com θα είναι δωρεάν για τους αναγνώστες σε όλο τον κόσμο για 24 ώρες.

Εκτελέσεις του δημιουργικού θα εμφανιστούν σε out-of-home, digital, mobile και display, ενώ η καμπάνια θα θέτει στο κοινό προβληματισμούς γύρω από διάφορες θεματικές, όπως η κοινωνική αλλαγή, οι τεχνολογικές εξελίξεις και η ηθική των επενδύσεων. «Εν μέρει, η καμπάνια στοχεύει στην προσέλκυση νέων κοινών», ανέφερε η McDonnell και προσέθεσε: «Η έρευνά μας δείχνει ότι τα νεαρότερα κοινά δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στις αξίες από τις προηγούμενες γενιές και υποστηρίζουν έμπρακτα τις πεποιθήσεις τους».
(Πηγή: Campaign)

Marketing Week Online( 18 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778