Marketing Week - Ανάπτυξη 7,2% για την παγκόσμια διαφημιστική αγορά το 2018

Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Η επένδυση στα Digital Media αυξήθηκε κατά 17%

Ανάπτυξη 7,2% για την παγκόσμια διαφημιστική αγορά το 2018

10 Ιανουαρίου 2019 | 13:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες

Η παγκόσμια διαφημιστική αγορά βιώνει τη σημαντικότερη ανάπτυξη από το 2010 και θα φτάσει στα 552 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το τελευταίο Magna Report, της Magna της IPG Mediabrands.

Η αύξηση της επένδυσης ανέρχεται σε 7,2%, μια δυναμική που επηρεάζεται ευθέως από το οικονομικό κλίμα και από τα θετικά αποτελέσματα που εισπράττουν τα brands από την επένδυσή τους στη διαφήμιση. Το 2018, ήταν η ένατη στη σειρά χρονιά που σημειώνεται αύξηση στην παγκόσμια επένδυση, μετά την ύφεση του 2008-2009 (-12%). Η επένδυση στα Digital Media αυξήθηκε κατά 17% το 2018, φτάνοντας στα 251 δισ. δολάρια (45% του συνόλου), με κινητήριες δυνάμεις το Search (+16%), το Video (+29%) και τα Social Media (+33%).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειοψηφία (62%) των impressions και των clicks που πουλήθηκαν προέρχονται από κινητές συσκευές, κυρίως smartphones. H επένδυση στα Digital Media φαίνεται ότι δεν έχει επηρεαστεί αρνητικά από τους κανονισμούς για τα προσωπικά δεδομένα (όπως το GDPR), αλλά η αυξητική της πορεία οδηγείται από τη διευρυμένη χρήση που κάνουν οι καταναλωτές και από τα product innovations. Τα offline media εμφανίζουν μικρή αύξηση στην απορρόφηση (+0,2%) και φτάνουν στα 301 δισ. δολάρια. Στην τηλεόραση επενδύθηκαν 184 δισ., αυξημένα κατά 3,4% σε σχέση με το 2017.

Συνολικά 67 από τις 70 χώρες που αναλύει η Magna καταγράφουν ανάπτυξη το 2018. Η μέση αύξηση της παγκόσμιας επένδυσης (+7,2%)οδηγείται κυρίως από την σημαντική οικονομική ανάπτυξη των US και BRICs. Η Δυτική Ευρώπη κινείται σε χαμηλότερους ρυθμούς (+4,8%) από την παγκόσμια αγορά, ενώ με μονοψήφιο ρυθμό ανάπτυξης κινείται και η Ελλάδα (+3,4%). Για το 2019, η Magna προβλέπει αύξηση της διαφημιστικής επένδυσης για δέκατη συνεχή χρονιά. Το ποσοστό ανάπτυξης υπολογίζεται μειωμένο, στο +4,7%, κυρίως λόγω έλλειψης big events στη χρονιά αυτή.

Marketing Week Online( 10 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778