Marketing Week - Αύξηση της ρ/φ διαφήμισης είδε η Περιφέρεια το 2018

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Spot Monitor

Αύξηση της ρ/φ διαφήμισης είδε η Περιφέρεια το 2018

4 Ιανουαρίου 2019 | 15:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Ραδιόφωνο

Αισιόδοξα φαίνεται να είναι τα μηνύματα για το ραδιόφωνο όσον αφορά στην απορρόφηση διαφημιστικής προβολής, καθώς σύμφωνα με στοιχεία του Spot Monitor, το σύνολο των δευτερολέπτων διαφημιστικών μηνυμάτων αυξήθηκε το 2018 κατά 4,59% σε σχέση με το 2017.

Συγκεκριμένα, στην Αθήνα καταγράφηκε αύξηση 2,54%, με συνολικά 46.824.152 δευτερόλεπτα, στη Θεσσαλονίκη καταγράφηκε μείωση 5,41% με μόλις 17.981.899 δευτερόλεπτα, ενώ η Περιφέρεια σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση, της τάξης του 8,57%, με 77.347.523 δευτερόλεπτα το 2018. Το top 3 των κατηγοριών που διαφημίστηκαν περισσότερο στο ραδιόφωνο τη χρονιά που πέρασε αποτελούν τα τρόφιμα-ποτά, η κινητή τηλεφωνία και οι οικονομικοί οργανισμοί.

Σε επίπεδο brands, το top 10 που επέλεξε να επενδύσει στη ραδιοφωνική προβολή ήταν οι Lidl, Μασούτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Wind Vision, Stoiximan.gr, Σκλαβενίτης, η εφημερίδα Παραπολιτικά, τα Hondos Center, το Regency Casino Mont Parnes και η εφημερίδα Real News. Το brand που αύξησε περισσότερο την προβολή του σε σχέση με το
2017 ήταν η Σκλαβενίτης, ενώ αυτό που τη μείωσε περισσότερο ήταν η Savebet.gr. Στην Αθήνα την πρωτοκαθεδρία στη ραδιοφωνική διαφημιστική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων κατείχε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη ο Μασούτης και στην Περιφέρεια η Τράπεζα Πειραιώς.

Marketing Week Online( 4 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778