To 2019 αναμένεται να αποτελέσει χρονιά ορόσημο για την ελληνική τηλεόραση. Όχι φυσικά διότι θα κυλήσει χωρίς το πρώτο κανάλι της ιδιωτικής τηλεόρασης, το Mega, το οποίο πέρασε πλέον στην ιστορία, όσο επειδή θα αποτελέσει την πρώτη χρονιά των επισήμως αδειοδοτημένων καναλιών, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Αυτή ακριβώς η πραγματικότητα μας έδωσε αφορμή για να προχωρήσουμε ως Marketing Week στη δημιουργία της ειδικής έκδοσης με τίτλο «TV Insider 2019: The Day After». Μεταξύ άλλων, η έκδοση θα περιλαμβάνει θέματα όπως τις πρώτες κινήσεις των αδειοδοτημένων καναλιών, τις αλλαγές στην τηλεοπτική διαφήμιση, τάσεις και προοπτικές στην τηλεθέαση, τη νέα στρατηγική των συνδρομητικών καναλιών και των παρόχων περιεχομένου, τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών ως νέους παίκτες στο τηλεοπτικό περιεχόμενο, τον ρόλο των νέων τεχνολογιών στην τηλεοπτική εικόνα και στην διανομή της, τα νέα ζητούμενα στην κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου, συνεντεύξεις, σχόλια, απόψεις σημαντικών στελεχών της αγοράς, θεσμικών εκπροσώπων, media specialists, διαφημιζόμενων, πανεπιστημιακών, ερευνητών, δημοσιογράφων, ανωτάτων και ανώτερων στελεχών της τηλεόρασης.

Η δημιουργία της έκδοσης προχωρεί με εντατικούς ρυθμούς και έχει ήδη προκαλέσει το ενδιαφέρον της αγοράς. Αυτό αποδεικνύεται από τα σημαντικά ονόματα που ήδη συμμετέχουν σε αυτή με συνεντεύξεις και αρθρογραφία, ονόματα όπως οι Λευτέρης Κρέτσος, Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Ροδόλφος Μορώνης, Αντιπρόεδρος ΕΣΡ, Πάνος Κυριακόπουλος, Πρόεδρος ΕΙΤΗΣΕΕ, Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Audience Measurement, Στέλιος Παπαθανασόπουλος, Καθηγητής Οργάνωσης και Πολιτικής ΜΜΕ, πρώην Πρόεδρος του Τμήματος ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργος Πλειός, Καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μέλος του ΕΣΡ, Καρόλος Αλκαλάι, Γενικός Διευθυντής του Star Channel, Μίλτων Παπαδάκης, Σύμβουλος Μέσων και Διευθύνων Σύμβουλος της Mediarisk, Λυδία Μιχαήλ, Διευθύντρια Προγράμματος του Alpha κ.α.

Το ενδιαφέρον ανώτατων και ανώτερων στελεχών της ευρύτερης αγοράς της Επικοινωνίας, της Διαφήμισης, των ΜΜΕ και θεσμικών οργάνων, για την παρουσία τους στην έκδοση με την κατάθεση απόψεων και σκέψεων για τις προκλήσεις της επόμενης μέρας της ελληνικής τηλεόρασης, είναι σημαντικό και ως εκ τούτου οι συμμετέχοντες σε αυτή αναμένεται να είναι πολύ περισσότεροι. Η έκδοση θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Δεκέμβριο. Μείνετε συντονισμένοι.