Συμπεράσματα από το ετήσιο report του καναλιού
Οι τεχνολογικές εξελίξεις που αφορούν στη διαμόρφωση της τηλεθέασης τα επόμενα χρόνια, βρίσκονται στην καρδιά του φετινού report για το 2018-2019 που εξέδωσε το BBC.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται εκεί, ενώ πολλοί θεατές εξακολουθούν σε Μ. Βρετανία και ΗΠΑ να βλέπουν ζωντανά τηλεόραση ελεύθερης λήψης (ή τουλάχιστον μέσω συνδρομητικού παρόχου), το μέλλον μάλλον βρίσκεται στο streaming. «Η πρόκληση για εμάς είναι να εξασφαλίσουμε ότι εξυπηρετούμε πλέον τόσο εκείνους για τους οποίους το internet είναι πρωταρχικό μέσο, όσο και εκείνους οι οποίοι θέλουν να παρακολουθήσουν μέσω παραδοσιακών καναλιών. Οφείλουμε να είμαστε έτοιμοι για τον internet-only κόσμο που έρχεται, εξασφαλίζοντας ότι εξυπηρετούμε με τον καλύτερο τρόπο τα κοινά μας σε αυτή την περίοδο μετάβασης», αναφέρει το report του BBC.

Οι νέοι σήμερα σύμφωνα με το report, βλέπουν λιγότεροι τηλεόραση από τους μεγαλύτερους και ακούν πολύ λιγότερο ραδιόφωνο. Σε μερικά χρόνια, το online-only video ανέβηκε από το 5% στην κατανάλωση των νέων, στο 25% και το streaming μουσικής από 10% σε 30%. Το BBC επισημαίνει επίσης ότι το περιεχόμενο εξελίσσεται σε παγκόσμια υπόθεση. Το Netflix είναι πλέον διαθέσιμο σε σχεδόν 200 χώρες και περιοχές, ενώ στις ΗΠΑ, δίκτυα όπως τα CBS και HBO σχεδιάζουν να επεκτείνουν το παγκόσμιο αποτύπωμα των υπηρεσιών streaming που διαθέτουν.

«Υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία για τους broadcasters και κυρίως για αναγνωρίσιμα και δυνατά brands, να εξελιχθούν και να συναντήσουν τις ανάγκες των κοινών τους για streaming», επισημαίνει ο Mark Zagorski, CEO της online video advertising πλατφόρμας Telaria στο Digital News Daily. «Γνωρίζουμε ότι ο ορισμός της τηλεθέασης εξελίσσεται ως προς το long-form content σε κάθε συσκευή και είναι σημαντικό οι broadcasters να έχουν υπόψη αυτό τον άξονα όταν σχεδιάζουν τη στρατηγική τους για το μέλλον». (Πηγή: Mediapost.com).