Marketing Week - Ένα διαχρονικό παράδοξο. Ή μήπως όχι;

Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Ένα διαχρονικό παράδοξο. Ή μήπως όχι;

26 Οκτωβρίου 2017 | 09:32 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Events

Η φετινή διοργάνωση των Regional Media Awards ’17 ήταν ιδιαίτερα αναβαθμισμένη από κάθε άποψη. Ευρύτερη Κριτική Επιτροπή, ανανεωμένες κατηγορίες υποψηφιοτήτων, σημαντικά περισσότερες υποψηφιότητες και μοναδικές συμμετοχές, νέοι συμμετέχοντες, ακόμα ευρύτερη αντιπροσωπευτικότητα ανά νομό.

Η «σφραγίδα» αυτής της αναβάθμισης ήταν η διοργάνωση του Regional Media Forum ’17, το οποίο διεξήχθη την ίδια ημέρα με την Τελετή Απονομής και συγκέντρωσε το μεγάλο ενδιαφέρον των περιφερειακών και τοπικών ΜΜΕ, σημαντικών διαφημιζόμενων, διαφημιστικών εταιρειών και media agencies του κέντρου. Κατά τη διάρκειά του αναδείχθηκε σε όλο του το εύρος το μεγάλο «παράδοξο» που ζουν τα περιφερειακά και τοπικά ΜΜΕ εδώ και χρόνια: ενώ απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη των πολιτών των τοπικών κοινωνιών και έχουν σημαντική διείσδυση σε αυτές, δεν έχουν αντίστοιχη διαφημιστική απορρόφηση.

Κι αυτό φάνηκε ξεκάθαρα και από την σχετική παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου, Founder & Managing Partner της Focus/Bari, η οποία έδειξε με συγκεκριμένα στοιχεία την απήχηση των τοπικών και περιφερειακών ΜΜΕ, η οποία διατηρείται σε υψηλά επίπεδα. Οι κάτοικοι της περιφέρειας νιώθουν ως «δικά τους» τα τοπικά ΜΜΕ, τα οποία κατέχουν την αποκλειστικότητα, τη δύναμη και τη σχέση που απαιτείται για να φέρουν τα brands πιο κοντά στο κοινό.
Γιατί όμως η διαφημιστική τους απορρόφηση παραμένει μικρή; Οι λόγοι είναι πολλοί, σύνθετοι και σίγουρα δεν αφορούν μόνο μια πλευρά.

Όπως αναδείχθηκε μέσα από τις συζητήσεις του forum, για να αλλάξει αυτή η κατάσταση χρειάζεται να υπάρχουν συστηματικές έρευνες ακροαματικότητας, τηλεθέασης και αναγνωσιμότητας των Μέσων της περιφέρειας, απαιτείται βελτίωση του περιεχομένου τους, παρουσίαση και τεκμηρίωση των τοπικών αποκλειστικοτήτων και του τοπικού ρόλου τους, με παράλληλη αξιοποίηση των digital & social media για τη διάχυση των δραστηριοτήτων τους και τη μαζική τους επικοινωνία, αλλά και μια μίνιμουμ οργάνωση ανταπόκρισης και επικοινωνίας, καθώς και στελέχη που να μπορούν να συνομιλήσουν με τη διαφημιστική αγορά «στην ίδια γλώσσα». Περισσότερα για το forum στο σχετικό αφιέρωμα των Regional Media Awards ’17, στο σημερινό τεύχος.

Marketing Week (T. 1524)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778