Ένα μυστικό κρυμμένο σε κοινή θέα αποκάλυψαν τα Burger King λίγο πριν την εκπνοή του 2019: σε κάθε διαφήμιση, καθόλη τη διάρκεια του έτους, ένα Big Mac ήταν κρυμμένο πίσω από κάθε Whopper.

Επιδιώκοντας να τοποθετηθούν ως πιο χορταστική επιλογή, τα Burger King αναζήτησαν έναν τρόπο να το αποδείξουν, σε μαζική κλίμακα. Έτσι, έκρυψαν ένα burger της ανταγωνιστικής αλυσίδας πίσω από το δικό τους Whopper, σε κάθε διαφήμιση του agency BBH, σε τηλεόραση, outdoor και instore, το οποίο, λόγω μεγέθους δεν φαινόταν καν.

Σχολιάζοντας το μεγαλύτερο stunt της χρονιάς, ο Ian Heartfield, Chief Creative Officer της BBH London, ανέφερε: «Το να συμπεριλαμβάνουμε το προϊόν του ανταγωνιστή μας στις δικές μας διαφημίσεις ολόκληρο το 2019 χωρίς κανείς να το γνωρίζει ήταν μια από τις πιο διασκεδαστικές ιδέες που εκτελέσαμε ποτέ».

Η αποκάλυψη αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια μακρά σειρά προκλητικών ενεργειών από την πλευρά της αλυσίδας εστίασης με στόχο τα McDonald’s: το 2017 το brand λάνσαρε την καμπάνια #NeverTrustAClown, στην οποία τα έβαλε με τη μασκότ του «μισητού» αντιπάλου, ενώ το 2018, η απάντηση των Burger King UK στο tweet εκδήλωσης αγάπης από τον Kanye West στα McDonald’s, έγινε το brand tweet με τα περισσότερα likes όλων των εποχών.
(Πηγή: TheDrum)