Για τέταρτη συνεχή χρονιά, το McCann Worldgroup κατέκτησε τη διάκριση του πιο επιτυχημένου agency network και το Golden Net award, στην 26η διοργάνωση των Golden Drum Awards, που πραγματοποιήθηκε φέτος στο Portoroz.

Το βραβείο Golden Rose για το καλύτερο διαφημιστικό agency απονεμήθηκε στην Publicis Italy στο Μιλάνο, ενώ καλύτερο ανεξάρτητο agency αναδείχθηκε το SOK Media από το Ελσίνκι. Στην ενότητα What, νικήτρια αναδείχθηκε η καμπάνια της Diesel «Hate Couture» από την κατηγορία Digital & mobile, με την υπογραφή της Publicis Italy.

Τον τίτλο The best of Why αλλά και The best of Good, έλαβε η καμπάνια ThisAbles από την McCann TLV για την Ikea, από την κατηγορία Social good. Το έργο απέφερε στους Creative Directors, Eldad Weinberger, Nadav Pressman, Sigal Abudy και Adrian Botan, τη διάκριση Creative Director της χρονιάς, Golden Watch Award.

H Ikea απέσπασε και το Brand Grand Prix. Συνολικά απονεμήθηκαν 9 Grand Prix, 37 Golden Drum και 62 Silver Drum. Ο διαγωνισμός Young Drummers, σε συνεργασία με το Συμβούλιο Τουρισμού της Σλοβενίας, έδωσε σε δημιουργικούς κάτω των 30 ετών brief με τίτλο: «Σλοβενία, χώρα των καθαρών και υγιεινών νερών», με την κριτική επιτροπή να επιλέγει το έργο «Mythical Water-Creatures», από την αυστριακή Christina Pribitzer.