Στην Ευρώπη «ταξιδεύει» το concept «Όταν δεν σου ανήκει τίποτα, είσαι ελεύθερος να έχεις τα πάντα» της LeasePlan, καθώς Γαλλία, Βέλγιο και Πορτογαλία επέλεξαν για την επικοινωνία τους τη digital καμπάνια που λάνσαρε η imba, creative agency του ομίλου IPG Mediabrands, τον περσινό Οκτώβριο για λογαριασμό της LeasePlan Hellas.

Η καμπάνια υιοθετήθηκε και στο εξωτερικό λόγω της επιτυχίας που σημείωσε στην Ελλάδα, αφού κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να εκπαιδεύσει το κοινό για τα οφέλη του leasing και να ανατρέψει, ταυτόχρονα, την επικρατούσα αντίληψη γύρω από την ιδιοκτησία αυτοκινήτου, οδηγώντας επιχειρήσεις και ιδιώτες να δοκιμάσουν εναλλακτικούς τρόπους που μπορούν να προσφέρουν ελευθερία επιλογής.

H Chief Marketing Officer της LeasePlan Corporation, Sandra Tappermann-Pieper, ανέφερε: «Το θετικό της καμπάνιας αυτής είναι το γεγονός ότι είναι μοντέρνα. Η ταινία δείχνει ένα σύγχρονο πρόσωπο σε έναν σύγχρονο κόσμο, να δηλώνει- μπορώ να κάνω τις σωστές επιλογές για εμένα ή και την επιχείρησή μου». Το localization και για τις τρεις χώρες ανέλαβε η imba.