Στον «αέρα» βρίσκεται η μεγαλύτερη brand campaign της British Telecom για την τελευταία δεκαετία. Με τίτλο «Beyond limits» περιλαμβάνει τηλεοπτικό, out-of-home παρουσία και νέα ταυτότητα.

Με την υπογραφή της Saatchi & Saatchi, το σποτ ξεκινά με μια μαθήτρια να απαγγέλλει την κλασσική εισαγωγή του μυθιστορήματος του Charles Dickens, «Ιστορία δύο πόλεων», καθώς περιπλανιέται στους μουντούς βρετανικούς δρόμους. Η ταινία απεικονίζει τις τεχνολογικές εξελίξεις στη Βρετανία και κλείνει με το κορίτσι να μπαίνει σε μια σχολική αίθουσα εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, παραπέμποντας σε προγράμματα ΕΚΕ της εταιρείας για τον κλάδο της εκπαίδευσης.

Η ΒΤ προχώρησε στην πρώτη της συνεργασία με το ITV, ενώ λάνσαρε και σειρά ΟΟΗ αναδεικνύοντας λιγότερο γνωστές πτυχές της δραστηριότητάς της. Το Publicis Groupe κέρδισε τον λογαριασμό της εταιρείας νωρίτερα μέσα στη χρονιά, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που ένα άλλο agency από την Abbott Mead Vickers BBDO συνεργάζεται με τον τηλεπικοινωνιακό κολοσσό τα τελευταία 23 χρόνια.

Η καμπάνια λανσαρίστηκε με ένα event στο Wembley Arena, κατά τη διάρκεια του οποίου, μαθητές σχολείου που υποστηρίζεται από πρόγραμμα της ΒΤ παρουσίασαν μια χορογραφημένη performance, χρησιμοποιώντας 160 drones, καταρρίπτοντας έτσι το παγκόσμιο ρεκόρ. Παράλληλα, η ΒΤ ανανέωσε και την ταυτότητά της, τόσο στην ψηφιακή, όσο και στη φυσική της παρουσία.
(Πηγή: Campaign)