Marketing Week - Η Admine υπογράφει τη νέα καμπάνια Παπαστράτος «Προς το καλύτερο»

Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Μια ιστορία αλλαγής για όλους όσοι βρίσκουν τη δύναμη να ξεπερνούν τον εαυτό τους

Η Admine υπογράφει τη νέα καμπάνια Παπαστράτος «Προς το καλύτερο»

15 Οκτωβρίου 2019 | 16:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Launching,Καπνοβιομηχανία

«Μην κάνεις το καλύτερο που μπορείς... κάνε αυτό που δεν μπορείς». Πάνω σε αυτό το concept στηρίζεται η νέα καμπάνια «προς το καλύτερο» της Παπαστράτος, την οποία υπογράφει η Admine.

Με το employer branding να αποκτά όλο και σημαντικότερο ρόλο στη στρατηγική των μεγάλων εταιρειών, η Παπαστράτος ανέθεσε στην Admine τη δημιουργία μιας εμπνευστικής επικοινωνίας που θα μιλούσε τόσο στους ανθρώπους της, όσο και σε όλη την κοινωνία. Αποτέλεσμα είναι το κίνημα «προς το καλύτερο». Πρώτοι οι ίδιοι οι άνθρωποι της Παπαστράτος αλλάζουν προς το καλύτερο, είτε όσον αφορά στα προϊόντα τους, στον τρόπο που δουλεύουν, στον ρόλο τους στην οικονομία και την κοινωνία.

Στην ταινία, καθημερινοί άνθρωποι εκτός του εργασιακού τους περιβάλλοντος ξεπερνούν ο καθένας τα δικά του υποκειμενικά όρια, αλλάζουν συνήθειες και τολμούν. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που αλλάζουν την Παπαστράτος. Όπως ανέφερε ο σκηνοθέτης της ταινίας Μιχάλης Μπέκος, «τις εταιρείες που πάνε τόσο πολύ μπροστά, δεν τις κάνει μόνο το μάρκετινγκ, μόνο τα υπέροχα κτίρια. Η κάθε εταιρεία είναι οι άνθρωποί της». Η νέα ταινία «προς το καλύτερο» είναι μία δημιουργία της Admine σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής TopCut-Modiano και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στον «αέρα» σε όλα τα social media της Παπαστράτος, καθώς και στο prostokalytero.gr.

Για να δείτε το βίντεο πατήστε εδώ

Marketing Week Online( 15 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778