Marketing Week - Στην MSComm μεγάλο κομμάτι έργου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για την παραγωγή περιεχομένου πολυμέσων σε Κύπρο και Ελλάδα

Στην MSComm μεγάλο κομμάτι έργου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

14 Οκτωβρίου 2019 | 16:38 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Specs,Θεσμικά

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τους αναδόχους του έργου «Παραγωγή και τοποθέτηση περιεχομένου πολυμέσων για την Αντιπροσωπεία της ΕΕ στην Κύπρο και την Αντιπροσωπεία της ΕΕ στην Ελλάδα (6 παρτίδες)».

Στόχος του διαγωνισμού αυτού είναι η σύναψη συμβάσεων-πλαισίων με ανάδοχο (αναδόχους) για 6 παρτίδες για την απόκτηση υπηρεσιών που θα βοηθήσουν τις Αντιπροσωπείες στην Κύπρο και την Ελλάδα στη βέλτιστη χρήση των ΜΜΕ. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 1.640.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Οι ανάδοχοι έχουν ως εξής: σε Zedem Media, MSComm και Indigo View Productions ανατέθηκε η «Παραγωγή ηχητικού και οπτικού περιεχομένου στην ελληνική γλώσσα-Κύπρος», αξίας 160.000 ευρώ, σε MSComm και Marketway ο «Σχεδιασμός και παραγωγή περιεχομένου στην ελληνική γλώσσα για έντυπα και επιγραμμικά μέσα ενημέρωσης-Κύπρος», αξίας 80.000 ευρώ, σε Marketway και MSComm η «Διανομή περιεχομένου μέσω ραδιοφώνου, τηλεόρασης, έντυπων μέσων και διαδικτυακών πλατφορμών στις περιοχές που ελέγχονται από την κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας», αξίας 400.000 ευρώ, σε Value Dot Com και MSComm η «Παραγωγή ηχητικού και οπτικού περιεχομένου στην ελληνική γλώσσα-Ελλάδα», αξίας 200.000 ευρώ, σε MSComm και Value Dot Com ο «Σχεδιασμός και παραγωγή περιεχομένου στην ελληνική γλώσσα για έντυπα και επιγραμμικά μέσα ενημέρωσης-Ελλάδα», 200.000 ευρώ. Η MSComm ανέλαβε και τη «Διανομή περιεχομένου μέσω ραδιοφώνου, τηλεόρασης, έντυπων μέσων και διαδικτυακών πλατφορμών στην Ελλάδα», 600.000 ευρώ.

Marketing Week Online( 14 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778