Marketing Week - Στην Engine ανέθεσε τον παγκόσμιο δημιουργικό του λογαριασμό το Jägermeister

Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Στόχος η προσέγγιση της GenZ

Στην Engine ανέθεσε τον παγκόσμιο δημιουργικό του λογαριασμό το Jägermeister

11 Οκτωβρίου 2019 | 16:45 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Στην Engine ανέθεσε η Mast-Jägermeister SE, η μητρική εταιρεία του brand Jägermeister, τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της.

Το agency θα χειρίζεται τις δημιουργικές ανάγκες της μάρκας διεθνώς και θα εξυπηρετεί τις τοπικές δημιουργικές απαιτήσεις σε Μ. Βρετανία και ΗΠΑ, όπου θα χειρίζεται και ζητήματα media. Η ανακοίνωση σηματοδοτεί τη λήξη διαγωνιστικής διαδικασίας, στην οποία συμμετείχαν πολλά διεθνή agencies και δίκτυα.

«Το Jägermeister διαθέτει μια πλούσια κληρονομιά στην pop κουλτούρα και μουσική η οποία συν τω χρόνω έχει συμβάλλει στην οικοδόμηση ισχυρού brand equity, κρατώντας μας ανάμεσα στα 10 κορυφαία spirit brands του κόσμου», δήλωσε ο Tim Jerg, Head οf Global Brand & Comms, της Mast-Jägermeister SE.

«Η ολοκληρωμένη προσφορά της Engine, η στρατηγική ικανότητα και η αποδεδειγμένη επιτυχία της σε fame-driving δημιουργικά την καθιστούν ιδανικό συνεργάτη για την υποστήριξη του εμβληματικού status του Jägermeister, τον επαναπροσδιορισμό της εμπειρίας στους GenZers και την επιτάχυνση της ανάπτυξης σε όλες τις αγορές-κλειδιά ανά τον κόσμο», προσέθεσε ο ίδιος.

«Από την πρώτη μέρα του spec, η χημεία ήταν εμφανής. Το Jägermeister είναι ένα brand με το οποίο όλοι έχουμε έρθει σε επαφή σε κάποια στιγμή της ζωής μας και κατά συνέπεια αισθανόμαστε μαζί του μια φυσική οικειότητα», δήλωσε από την πλευρά της η Daisy Domenghini, Global Client MD, Engine.
(Πηγή: lbbonline.com)

Marketing Week Online( 11 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778