Marketing Week - Η Sprite λανσάρει «δροσιστικά» ψηφιακά outdoor

Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με στόχο την προσέγγιση νεανικών κοινών

Η Sprite λανσάρει «δροσιστικά» ψηφιακά outdoor

8 Οκτωβρίου 2019 | 16:38 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Digital New Media,International,Τρόφιμα - Ποτά

Αναζωογόνηση στους Βραζιλιάνους που περιμένουν το λεωφορείο φιλοδοξεί να προσφέρει η Sprite με τη νέα της καμπάνια «Fresh Drops».

Με την καλοκαιρινή σεζόν να πλησιάζει για τη χώρα, η Wieden + Kennedy Sao Paulo λάνσαρε την πρώτη της δουλειά για το brand της Coca-Cola με ιδιαίτερα animations, που θα «τρέξει» σε digital outdoor κατά τις ώρες αιχμής στο Ρίο ντε Τζανέιρο και το Σάο Πάολο. Εκτός από τα περισσότερα από 2.500 σημεία σε δρόμους και σταθμούς τρένων στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, θα εμφανιστεί και στα διαφημιστικά διαλείμματα στο MTV, ενώ η μάρκα θα είναι αποκλειστικός χορηγός της ενημέρωσης για την κίνηση σε ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Η μεγάλη ποικιλία των animations δημιουργήθηκε από το in-house studio της W+K Sao Paulo, Joint, σε συνεργασία με καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο, όπως οι Marc Tudisco, Yeye Weller, Felms και το λονδρέζικο studio Yumyum. Στρατηγικά, η καμπάνια έχει ως στόχο να ενισχύσει το brand awareness της Sprite στη Βραζιλία, απευθυνόμενη σε νεαρότερους καταναλωτές οι οποίοι δεν προσεγγίζονται εύκολα μέσα από τις παραδοσιακές διαφημίσεις.

«Η πρότασή μας είναι να αναπροσδιορίσουμε το πώς μιλάμε για τη δροσιά, όταν οι κώδικες, στο σύνολο της κατηγορίας, μοιάζουν πολύ», αναφέρει η Ana Carolina Santos, Integrated Communications Manager της Sprite. «Φέρνουμε μια νεανική, ανατρεπτική και κυρίως μη-γραμμική γλώσσα για να συνδεθούμε με το κοινό μας».
(Πηγή: AdWeek)

Marketing Week Online( 8 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778