Επιβεβαίωσε τις προβλέψεις η Nike, με την καμπάνια της Wieden + Kennedy «Dream Crazy» και πρωταγωνιστή τον Colin Kaepernick να βρίσκεται στην ομάδα των νικητών της πρώτης ημέρας των Cannes Lions.

Χαρακτηρίζοντάς τη «μία από τις πιο εμβληματικές εικόνες στη διαφήμιση τα τελευταία χρόνια», ο πρόεδρος της επιτροπής Outdoor, John Patroulis δήλωσε ότι η δουλειά της Nike έθεσε τόσο ψηλά τον πήχη στην αξιολόγηση που καμία άλλη δεν μπόρεσε να τον φτάσει. Για τη W+K, η διάκριση αντανακλά την επιτυχία με την οποία έχει στεφθεί η Nike στη δημιουργία διαφημίσεων που λειτουργούν επίσης σαν πλατφόρμες για τις απόψεις αθλητών με τους οποίους συνεργάζεται.

«Αυτή η καμπάνια περιλαμβάνει κάποιους από τους πλέον επιδραστικούς αθλητές του σήμερα, οι οποίοι έχουν κυνηγήσει τα όνειρά τους και καταδεικνύει τη δύναμη του αθλητισμού να πάει τον κόσμο μπροστά», ανέφερε ο Ryan O’Rourke, Creative Director της Wieden + Kennedy.
(Πηγή: AdWeek)