Η Ogilvy έρχεται να μας μάθει ακόμα μια άγνωστη λέξη, συνεχίζοντας την καμπάνια των πιστωτικών καρτών Miles & More World Mastercard από την Τράπεζα Πειραιώς.

Αυτή τη φορά, η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει ως δώρο σε κάθε νέο κάτοχο της συγκεκριμένης πιστωτικής κάρτας, τα τριπλάσια μίλια καλωσορίσματος για να πραγματοποιήσει το επόμενό του ταξίδι. Με «όχημα», τις μοναδικές λέξεις κάθε χώρας, οι οποίες δεν αντιστοιχούν σε μία συγκεκριμένη λέξη κάποιας άλλης γλώσσας, η καμπάνια αυτή μας «ταξιδεύει» σε έναν ακόμα προορισμό που μπορούν να επισκεφτούν οι κάτοχοι των καρτών.

Άλλωστε κάθε ταξίδι είναι και μια μοναδική ευκαιρία για να γνωρίσει κανείς έναν διαφορετικό πολιτισμό, μια διαφορετική κουλτούρα, όσο και μια διαφορετική γλώσσα. Έτσι, μέσα από ακόμα μια άγνωστη λέξη, η συγκεκριμένη καμπάνια παρακινεί το κοινό να αποκτήσει τη Miles & More World Mastercard κι έτσι να έρθει πιο κοντά στο να βιώσει τη σημασία της. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Foss Productions και τη σκηνοθεσία ο Γιώργος Ζώης.