Marketing Week - Μόνο 8% οι βραβευμένες γυναίκες creatives

Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Λόγω μειωμένης εκπροσώπησης στα agencies

Μόνο 8% οι βραβευμένες γυναίκες creatives

8 Μαρτίου 2019 | 13:44 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Έρευνες

Απογοητευτικά είναι τα στοιχεία που αποκαλύπτει το The Drum για την εκπροσώπηση των γυναικών στη λίστα με τους πλέον βραβευμένους chief creative officers.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, αποκαλύπτει ότι μόλις 8 από τους 100 πλέον βραβευθέντες chief creative officers το 2018 ήταν γυναίκες. Στοιχεία από το The Big Won study καταδεινκύουν επίσης ότι από τους 300 executive creative directors και creative directors που έλαβαν πέρυσι τις περισσότερες διακρίσεις, μόλις 39 ήταν γυναίκες. Η εξόφθαλμη κυριαρχία των ανδρών στις μεγαλύτερες διακρίσεις φέρνει με τη σειρά της στο προσκήνιο και την ανισότητα που χαρακτηρίζει τα περισσότερα creative departments ανά τον κόσμο.

Αυτή η πραγματικότητα έχει οδηγήσει κάποια brands, μεταξύ αυτών τα HP, General Mills και Mars να απαιτήσουν αποδείξεις για τη διασφάλιση της διαφορετικότητας από τα agencies με τα οποία συνεργάζονται προκειμένου να διατηρήσουν τον ρόλο τους. Τον Δεκέμβριο, η CMO της Diageo ζήτησε από τα agencies στοιχεία σχετικά με το diversity και το pay-gap. Τα αποτελέσματα που έλαβε μαρτυρούν ότι ενώ υπάρχει ισχυρή παρουσία των γυναικών στις ηγετικές ομάδες των agencies –σε ποσοστό 47%-, δεν ισχύει το ίδιο και στα creative departments στα οποία μόνο το 30% των επικεφαλής είναι γυναίκες.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 8 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778