Marketing Week - Στην εποχή των Better Ads Standards

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Στην εποχή των Better Ads Standards

5 Μαρτίου 2019 | 11:20 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Trends

Το ad-blocking αποτελεί σημαντικό «βραχνά» στην digital επικοινωνία και συνιστά μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις διαφημιζόμενων και διαφημιστών.

Διεθνώς το ad blocking στο desktop έχει αυξηθεί, η αναγνωρισιμότητα των σχετικών λογισμικών παραμένει υψηλή, ενώ ο αριθμός των χρηστών που δεν θα απεγκαταστούσαν το ad blocker τους για κανένα λόγο, αυξήθηκε. Η χρήση του ad blocking στην Ελλάδα σε όλες τις συσκευές, ανέρχεται στο 17,3%, σύμφωνα με σχετική έρευνα της TailWind για το 2018. Για την έξαρση του ad-blocking η διαφημιστική αγορά δεν είναι άμοιρη ευθυνών. Ωστόσο, πλέον, διαφημιζόμενοι και διαφημιστές αντιλήφθηκαν την ένταση του προβλήματος και ανέλαβαν πρωτοβουλίες.

Η Coalition for Better Ads (CBA) προχώρησε στην επικαιροποίηση των Better Ads Standards, στη βάση έρευνας που έγινε σε περισσότερους από 66.000 καταναλωτές, σε χώρες που αντιπροσωπεύουν το 70% της παγκόσμιας δαπάνης στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με την έρευνα, το φαινόμενο του Ad-Blocking παραμένει υπαρκτό. Σημαντικός αριθμός εκδοτών πιστοποιείται από τη CBA για την εφαρμογή των Better Ads Standards, ενώ η Google ανακοίνωσε ότι η ενσωματωμένη υπηρεσία Ad-blocking του Chrome θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στο πλαίσιο των παραπάνω εξελίξεων, το Marketing Week φιλοξενεί σήμερα συνέντευξη με εκπροσώπους του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας (ΣΔΕ), ο οποίος αναλαμβάνει πρωτοβουλίες. Στη συνέντευξη μιλούν η Μαριάνα Κορδοπάτη, Μέλος του Δ.Σ. και της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, αλλά και η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου. «Παρασυρθήκαμε στον εύκολο δρόμο των ποσοτικών μετρήσεων ή της υπερβολικής δημιουργικότητας.

Αγνοώντας την ουσία του θέματος, εστιάσαμε σε εύκολα μετρήσιμα KPIs και αποτελέσματα, πολλές φορές φτάνοντας στην υπερβολή και αγνοώντας την εμπειρία που προσφέραμε στον καταναλωτή. Αυτό όμως δε θα μπορούσε να είναι μακροπρόθεσμα σωστό, ούτε φυσικά αποτελεσματικό» αναφέρουν μεταξύ άλλων. Οι πρωτοβουλίες του ΣΔΕ για την αντιμετώπιση του προβλήματος, όπως καταγράφονται στην συνέντευξη, είναι αν μη τι άλλο προς την σωστή κατεύθυνση.

Marketing Week (T. 1558)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778