Για τα brands ΒΒ Cream και Olia
Η Garnier λάνσαρε πρόσφατα δύο νέες local καμπάνιες για τα brands ΒΒ Cream και Olia, με την υπογραφή της Publicis και με πρωταγωνίστριες καθημερινές γυναίκες.

Η βασική ιδέα προκύπτει από το γεγονός ότι ο χαρακτήρας του brand της Garnier είναι καθαρά ανθρωποκεντρικός και απευθύνεται σε γυναίκες που αναζητούν προϊόντα αποτελεσματικά και εύκολα στη χρήση. Έτσι, η καμπάνια έχει στόχο να έρθει πιο κοντά στις καταναλώτριες, προφέροντας ιδανικά προϊόντα για εξατομικευμένες ανάγκες. Η νέα καμπάνια της Olia, προβάλλεται από τρεις όμορφες γυναίκες διαφορετικού στυλ και background.

Tα 3 αυτά διαφορετικά προφίλ εκπροσωπούν τις 3 βασικές κατηγορίες γυναικών στις οποίες απευθύνεται το προϊόν. Ο Νικόλας Βιλλιώτης, ο επίσημος Hair Colorist της Garnier, ήταν εκεί να συμβουλεύσει τις τρεις γυναίκες σχετικά με την απόχρωση που τους ταιριάζει. Με τον ίδιο τρόπο και η ΒΒ cream, πιστή στην ταυτότητα της για ένα ανεπιτήδευτο και φυσικό αποτέλεσμα, επιλεγεί ως γυναίκες-σύμβολα της καμπάνιας της, τρεις γυναίκες «της διπλανής πόρτας».