Με την υπογραφή της Wieden + Kennedy São Paulo
Η Wieden + Kennedy São Paulo και το Old Spice δημιούργησαν το πρώτο σποτ στην ιστορία χωρίς τέλος.

Πρόκειται για ένα διαφημιστικό, μέσα σε ένα άλλο, μέσα σε ένα άλλο, σε μια αέναη αλυσίδα που καταλήγει σε μια διαφήμιση που δεν τελειώνει. Το video θα βρίσκεται στον αέρα επ’ άπειρον, στο www.ocomercialinfinito.com.br. Η μάρκα αποσμητικών μετέδωσε την ταινία για 14 ώρες στο Woohoo, διαμορφώνοντας έτσι τη καμπάνια με τη μεγαλύτερη διάρκεια στην ιστορία της τηλεόρασης, χαρίζοντας έτσι σε διαφημιζόμενο και agency μια θέση στο βιβλίο Guiness.

Έξι μικρότερες εκδοχές δημιουργήθηκαν υποστηρικτικά για τα διαδικτυακά κανάλια και την τηλεόραση, ενώ η καμπάνια θα εξαχθεί σε ολόκληρη τη Λατινική Αμερική και το Μεξικό. «Η ιδέα για το όλο εγχείρημα προέκυψε από τη νέα τεχνολογία του Old Spice, Durascent, η οποία σε κάνει να μυρίζεις ωραία για πάντα», σχολίασε ο Vitor Fernandes, Marketing Manager for Deodorants.

«Σε μια περίοδο που το διαφημιστικό περιεχόμενο γίνεται όλο και πιο σύντομο με τηλεγραφικά μηνύματα, το Old Spice πηγαίνει ενάντια στο ρεύμα και λανσάρει ένα διαφημιστικό που κυριολεκτικά διαρκεί για πάντα», δήλωσε από την πλευρά της Wieden+Kennedy São Paulo ο Executive Creative Director, Renato Simões.