Marketing Week - Η Lacta «σπάει» τα στερεότυπα στην αγάπη

Τρίτη, 21 Μαΐου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Νέα επικοινωνία με θέμα τη διαφορετικότητα

Η Lacta «σπάει» τα στερεότυπα στην αγάπη

7 Φεβρουαρίου 2019 | 16:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Στο πνεύμα της διεθνώς ανερχόμενης τάσης που θέλει τα brands να τολμούν και να παίρνουν ανοιχτά θέση απέναντι σε καίρια κοινωνικά ζητήματα, η Lacta και η φωτογράφος Chloe Kritharas Devienne εγκαινιάζουν την έκθεση φωτογραφίας #ActForLove, 14-23 Φεβρουαρίου στο City Link στο κέντρο της Αθήνας.

Θέμα της έκθεσης οι «διαφορετικές γεύσεις της αγάπης», με την φωτογράφο να παρουσιάζει 28 αληθινά ζευγάρια με διαφορετικές ιστορίες: Η μαύρη Ζακλίν και ο λευκός Αλέξανδρος που γνωρίστηκαν στη Ζάμπια, ο Γιάννης και ο Δημήτρης που είναι μαζί στη δουλειά και στη ζωή, η Εύη και ο Νίκος, ο οποίος βρέθηκε απρόσμενα καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι. Η έκθεση στέλνει ένα όμορφο μήνυμα εν όψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου για την κατάρριψη των στερεοτύπων στην αγάπη.

Στο site της ενέργειας, www.actforlove.gr, οι συντελεστές αναφέρουν: «Η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο. Δεν έχει κανόνες και όρους. Η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις. Κάθε ερωτευμένο ζευγάρι την αισθάνεται διαφορετικά. Γι’ αυτό και η αγάπη δεν έχει μόνο μία γεύση, αλλά αμέτρητες, που όλες αξίζουν να τις αγκαλιάσουμε».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ενέργεια αυτή της Lacta έχει ήδη προκαλέσει μεγάλο θόρυβο στα social media, με ένθερμους υποστηρικτές αλλά και με ρητορική μίσους από ομοφοβικές και ρατσιστικές πηγές, αναδεικνύοντας τον ηγετικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν στο κοινωνικό γίγνεσθαι μάρκες με ισχυρή παρουσία και άποψη. Την καμπάνια υπογράφει η Ogilvy Greece.

Marketing Week Online( 7 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778