Marketing Week - Η Google «επιστρέφει» διαφημιστικά στο Super Bowl

Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με δύο σποτ άγνωστου μέχρι στιγμής περιεχομένου

Η Google «επιστρέφει» διαφημιστικά στο Super Bowl

1 Φεβρουαρίου 2019 | 15:35 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Τεχνολογία

Με δύο σποτ ανακοίνωσε ότι θα «επιστρέψει» η Google στο Super Bowl, δύο μέρες αφού η Amazon επιβεβαίωσε τη δική της συμμετοχή.

Για τη μητρική εταιρεία Alphabet, η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την τρίτη συνεχή χρονιά που «τρέχει» διαφήμιση στη διοργάνωση, αν και η Google αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομέρειες για τις ταινίες και το προϊόν που θα διαφημίζεται. Η εταιρεία είναι επίσης χορηγός του pregame show με το YouTube TV. Το 2017, ο τεχνολογικός κολοσσός διαφήμισε τον ψηφιακό του βοηθό, με ένα παλιό, «ανακυκλωμένο» διαφημιστικό και το YouTube, επίσης της Alphabet, «έπαιξε» ένα σποτ 30’’.

Η εταιρεία βρίσκεται σε έντονο ανταγωνισμό με τον ηγέτη της αγοράς, Amazon, η οποία διαθέτει το 63% στην αγορά smart speakers, σύμφωνα με το eMarketer, το οποίο, ωστόσο, εκτιμά ότι η Google (31%) θα κερδίσει έδαφος, αποσπώντας κομμάτι του μεριδίου του. Από την πλευρά της, η Amazon θα εστιάσει στην προβολή του Alexa σε ένα χιουμοριστικό σποτ, δείχνοντας κάποια αποτυχημένα πειράματα όπως η ενσωμάτωσή του σε συσκευές όπως ο φούρνος μικροκυμάτων, καθώς στην επικοινωνία και της νέας της σειράς «Hanna», για την υπηρεσία της Prime Video.
(Πηγή: Αdage)

Marketing Week Online( 1 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778