Marketing Week - Effie Hellas 2018: Οι καμπάνιες που «δόξασαν» τα νούμερα

Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Effie Hellas 2018: Οι καμπάνιες που «δόξασαν» τα νούμερα

16 Ιανουαρίου 2019 | 09:00 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Θεσμικά,Φεστιβάλ / Βραβεία

Απονεμήθηκαν στις 11 Δεκεμβρίου ’18 τα Effie Hellas 2018, τα βραβεία που αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της δημιουργικής εμπορικής επικοινωνίας. Πέρα από τη σημαντική αύξηση συμμετοχών 17%, η διοργάνωση πέτυχε επίσης να φέρει κοντά σε μία βραδιά γιορτής πλήθος στελεχών εταιρειών επικοινωνίας και διαφημιζόμενων.

Σε μια λιτή αλλά μεστή και ουσιαστική τελετή, η ΕΔΕΕ απένειμε στις 11 Δεκεμβρίου ‘18 σε αίθουσα της Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, τις διακρίσεις των Effie Hellas 2018, των βραβείων που αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα στην εμπορική επικοινωνία. Τον τίτλο του Agency of The Year σήκωσε η Ogilvy, ενώ οι διακρίσεις Brand και Client of The Year αποδόθηκαν στην ίδια εταιρεία και συγκεκριμένα στο brand Duo για το έργο Love Academy που υπογράφει η 4 Wise Monkeys και στην Beiersdorf αντίστοιχα. Το Grand Effie της βραδιάς σήκωσε η Soho Square Athens με το έργο της «Το βήμα» για την μπίρα Άλφα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ EFFECTIVENESS
Σε σύνολο διακρίσεων, η Ogilvy συγκέντρωσε 3 Gold («ξυπνάμε τον κόσμο» Nescafe Classic-Nestle Hellas, «Από την αρχή» Lacta-Mondelez International, «Στην καρδιά της τεχνολογίας» Γερμανός) και 1 Silver («Το κάτι που έχεις» Axe-Unilever Hellas). Η McCann Worldgroup κέρδισε 3 χρυσά («Ο Πρόβατος» Δωδώνη, «Οδοιπορικό» και «Άγιος Βασίλης» Action Aid Hellas) και 1 silver («Κλείσε τα μάτια» Coca-Cola Hellas). Η 4 Wise Monkeys απέσπασε 2 χρυσά και 1 Sliver, (όλα για το έργο «Love Academy by Duo» της Beiersdorf).

Η The Newtons Laboratory βραβεύθηκε με 2 χρυσά («2 μπούφοι» Winbank Mobile App-Τράπεζα Πειραιώς, «Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϋ» Κωτσόβολος) και 2 Silver («Έχεις πρίζα έχεις internet» SimpleFi by Wind, «Yellows» Τράπεζα Πειραιώς). Η Mullen Lowe Athens κέρδισε 1 Gold («Λίγο πράσινο δεν σε κάνει green» Green Cola Hellas) και 1 Silver («Διαλουγίζουμι» Ζεμύθα Ήπειρος-Όπτιμα). Η Soho Square Athens απέσπασε 1 Gold («Το βήμα» Άλφα-Αθηναϊκή Ζυθοποιία), η Admine 1 Silver («PareThesi» Παπαστράτος) και η Cream 1 bronze («i-bank pay & i-bank pay 4 business» Εθνική Τράπεζα). Συνολικά απονεμήθηκαν 24 βραβεία από 39 shortlists, ενώ, σύμφωνα με τους διοργανωτές, τα Effie Hellas σημείωσαν φέτος 17% αύξηση συμμετοχών.

«ΔΟΞΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΑΣ»
«Δοξάσαμε τα νούμερα, αυτά τα νούμερα που κυνηγούσαμε εδώ και 2 χρόνια, που μας έκαναν να μην προφταίνουμε, να μην κοιμόμαστε, να βρίζουμε, να μαλώνουμε, να αγωνιούμε, αλλά στο τέλος να αγκαλιαζόμαστε και να πανηγυρίζουμε. Δοξάσαμε την ουσία της δουλειάς μας, τα νούμερα που ήρθαν μέσα σε μια δύσκολη αγορά, με σωστά briefs, με καλές στρατηγικές και εμπνευσμένο δημιουργικό».
Χάρης Παριανός, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής Effie Hellas 2018

ΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΞΙΑ»
 «Τα Effie επιβραβεύουν την αποτελεσματικότητα, δηλαδή τη βέλτιστη συνεργασία διαφημιζόμενου και agency, κάτι που είναι το απόλυτο ζητούμενο όλων μας. Με αφορμή τα Effie, θα ήθελα να επισημάνω την ιδιαίτερη αξία που έχουν τα βραβεία που διοργανώνουν οι θεσμικοί φορείς. Τόσο για τα brands, όσο και για τις εταιρείες, τους εργαζόμενους και την ίδια την αγορά. Και να καλέσω όλους να τα στηρίξουμε, να τα εξελίξουμε, να τα κάνουμε κάθε χρόνο σημαντικότερα, μέσα από θετικό και εποικοδομητικό διάλογο».
Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος Δ.Σ. ΣΔΕ

«Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ»
 «Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε  και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα. Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις».
Μανόλης Παπαπολύζος, Πρόεδρος ΕΔΕΕ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ «ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ»
Η αναγνώριση των έργων που έφεραν τα «νούμερα», έχει ιδιαίτερη αξία για την αγορά. Ο τρόπος με τον οποίο αξιολογούν την επιτυχία εκπρόσωποι βραβευμένων έργων, καταδεικνύει ακριβώς τον σημαντικό ρόλο των Effie Hellas στην προαγωγή της εμπορικής επικοινωνίας.

«ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ»
H Ogilvy με την νέα της ενοποιημένη μορφή, κατάφερε να είναι το Agency of the Year στα φετινά Effie Awards. Αυτό το σπουδαίο αποτέλεσμα οφείλεται στην πολύ καλή δουλειά όλων των ομάδων μας, δείχνοντας πόσο ψηλά μπορούμε να φτάσουμε όλοι μαζί. Στόχος μας πάντα, είναι να καταφέρουμε να φέρουμε ουσιαστικά αποτελέσματα για τον πελάτη μας και αυτό το καταφέρνουμε φτιάχνοντας ιστορίες και επικοινωνιακές ενέργειες που δημιουργούν συναισθήματα. Τότε έχουμε την προσοχή του κοινού, το μήνυμά μας ταξιδεύει μακριά και οι καταναλωτές ανταποκρίνονται με ενθουσιασμό, αυξάνοντας όλους τους δείκτες και τις μετρήσεις. Αυτή μας η προσπάθεια επιβραβεύτηκε φέτος στα Effie και έτσι θα συνεχίσουμε, δουλεύοντας σε συνεργασία με τους πελάτες μας, για ακόμα πιο σπουδαία αποτελέσματα στο μέλλον.
Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director, Ogilvy

Σε μια λιτή αλλά μεστή και ουσιαστική τελετή, η ΕΔΕΕ απένειμε στις 11 Δεκεμβρίου ‘18 σε αίθουσα της Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, τις διακρίσεις των Effie Hellas 2018, των βραβείων που αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα στην εμπορική επικοινωνία. Τον τίτλο του Agency of The Year σήκωσε η Ogilvy, ενώ οι διακρίσεις Brand και Client of The Year αποδόθηκαν στην ίδια εταιρεία και συγκεκριμένα στο brand Duo για το έργο Love Academy που υπογράφει η 4 Wise Monkeys και στην Beiersdorf αντίστοιχα. Το Grand Effie της βραδιάς σήκωσε η Soho Square Athens με το έργο της «Το βήμα» για την μπίρα Άλφα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ EFFECTIVENESS
Σε σύνολο διακρίσεων, η Ogilvy συγκέντρωσε 3 Gold («ξυπνάμε τον κόσμο» Nescafe Classic-Nestle Hellas, «Από την αρχή» Lacta-Mondelez International, «Στην καρδιά της τεχνολογίας» Γερμανός) και 1 Silver («Το κάτι που έχεις» Axe-Unilever Hellas). Η McCann Worldgroup κέρδισε 3 χρυσά («Ο Πρόβατος» Δωδώνη, «Οδοιπορικό» και «Άγιος Βασίλης» Action Aid Hellas) και 1 silver («Κλείσε τα μάτια» Coca-Cola Hellas). Η 4 Wise Monkeys απέσπασε 2 χρυσά και 1 Sliver, (όλα για το έργο «Love Academy by Duo» της Beiersdorf).

Η The Newtons Laboratory βραβεύθηκε με 2 χρυσά («2 μπούφοι» Winbank Mobile App-Τράπεζα Πειραιώς, «Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϋ» Κωτσόβολος) και 2 Silver («Έχεις πρίζα έχεις internet» SimpleFi by Wind, «Yellows» Τράπεζα Πειραιώς). Η Mullen Lowe Athens κέρδισε 1 Gold («Λίγο πράσινο δεν σε κάνει green» Green Cola Hellas) και 1 Silver («Διαλουγίζουμι» Ζεμύθα Ήπειρος-Όπτιμα). Η Soho Square Athens απέσπασε 1 Gold («Το βήμα» Άλφα-Αθηναϊκή Ζυθοποιία), η Admine 1 Silver («PareThesi» Παπαστράτος) και η Cream 1 bronze («i-bank pay & i-bank pay 4 business» Εθνική Τράπεζα). Συνολικά απονεμήθηκαν 24 βραβεία από 39 shortlists, ενώ, σύμφωνα με τους διοργανωτές, τα Effie Hellas σημείωσαν φέτος 17% αύξηση συμμετοχών.

«ΔΟΞΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΑΣ»
«Δοξάσαμε τα νούμερα, αυτά τα νούμερα που κυνηγούσαμε εδώ και 2 χρόνια, που μας έκαναν να μην προφταίνουμε, να μην κοιμόμαστε, να βρίζουμε, να μαλώνουμε, να αγωνιούμε, αλλά στο τέλος να αγκαλιαζόμαστε και να πανηγυρίζουμε. Δοξάσαμε την ουσία της δουλειάς μας, τα νούμερα που ήρθαν μέσα σε μια δύσκολη αγορά, με σωστά briefs, με καλές στρατηγικές και εμπνευσμένο δημιουργικό».
Χάρης Παριανός, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής Effie Hellas 2018

ΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΞΙΑ»
 «Τα Effie επιβραβεύουν την αποτελεσματικότητα, δηλαδή τη βέλτιστη συνεργασία διαφημιζόμενου και agency, κάτι που είναι το απόλυτο ζητούμενο όλων μας. Με αφορμή τα Effie, θα ήθελα να επισημάνω την ιδιαίτερη αξία που έχουν τα βραβεία που διοργανώνουν οι θεσμικοί φορείς. Τόσο για τα brands, όσο και για τις εταιρείες, τους εργαζόμενους και την ίδια την αγορά. Και να καλέσω όλους να τα στηρίξουμε, να τα εξελίξουμε, να τα κάνουμε κάθε χρόνο σημαντικότερα, μέσα από θετικό και εποικοδομητικό διάλογο».
Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος Δ.Σ. ΣΔΕ

«Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ»
 «Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε  και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα. Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις».
Μανόλης Παπαπολύζος, Πρόεδρος ΕΔΕΕ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ «ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ»
Η αναγνώριση των έργων που έφεραν τα «νούμερα», έχει ιδιαίτερη αξία για την αγορά. Ο τρόπος με τον οποίο αξιολογούν την επιτυχία εκπρόσωποι βραβευμένων έργων, καταδεικνύει ακριβώς τον σημαντικό ρόλο των Effie Hellas στην προαγωγή της εμπορικής επικοινωνίας.

«ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ»
H Ogilvy με την νέα της ενοποιημένη μορφή, κατάφερε να είναι το Agency of the Year στα φετινά Effie Awards. Αυτό το σπουδαίο αποτέλεσμα οφείλεται στην πολύ καλή δουλειά όλων των ομάδων μας, δείχνοντας πόσο ψηλά μπορούμε να φτάσουμε όλοι μαζί. Στόχος μας πάντα, είναι να καταφέρουμε να φέρουμε ουσιαστικά αποτελέσματα για τον πελάτη μας και αυτό το καταφέρνουμε φτιάχνοντας ιστορίες και επικοινωνιακές ενέργειες που δημιουργούν συναισθήματα. Τότε έχουμε την προσοχή του κοινού, το μήνυμά μας ταξιδεύει μακριά και οι καταναλωτές ανταποκρίνονται με ενθουσιασμό, αυξάνοντας όλους τους δείκτες και τις μετρήσεις. Αυτή μας η προσπάθεια επιβραβεύτηκε φέτος στα Effie και έτσι θα συνεχίσουμε, δουλεύοντας σε συνεργασία με τους πελάτες μας, για ακόμα πιο σπουδαία αποτελέσματα στο μέλλον.
Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director, Ogilvy


«ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΑ 3 EFFIES ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ»
Η επιτυχία του «Love Academy by Duo», όχι επειδή πήρε 3 Εffie Awards -κάτι που δεν έχει καταγραφεί ποτέ ξανά στην ιστορία του θεσμού-, αλλά επειδή κατάφερε να κατακτήσει τις καρδιές του νεανικού κοινού αποσπώντας σχεδόν 6 εκατ. οργανικά views, καταδεικνύει πόσο έχει αλλάξει το τοπίο της επικοινωνίας τα τελευταία χρόνια. Μια «μικρή» digital καμπάνια με περιορισμένο budget έφτασε δυνατά στο σύνολο του κοινού που απευθυνόταν με πολύ αποτελεσματικότερο τρόπο από ένα TVC.

Λέγεται -και δικαίως νομίζω- ότι τα Effie Awards είναι ίσως τα πιο δύσκολα βραβεία του κλάδου μας. Ως Creative Director θεωρώ ότι η δημιουργικότητα σε συνδυασμό με τη σωστή στρατηγική είναι εκείνη που θα φέρει τα σωστά αποτελέσματα για το brand. To «Love Academy by Duo» ήταν κάτι περισσότερο από μια καμπάνια προϊόντος γιατί είχαμε να αντιμετωπίσουμε ένα ξεκάθαρο πρόβλημα. Την έλλειψη σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των νέων στην Ελλάδα.

Δυστυχώς κανένας επίσημος φορέας δεν αναλαμβάνει το βάρος αυτής της αποστολής με αποτέλεσμα να έχουμε μια θλιβερή πρωτιά στα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα αλλά και στις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες. Έτσι δημιουργήσαμε μια πρωτότυπη ακαδημία του σεξ καθίζοντας στο θρανίο τους γνωστότερους Έλληνες Youtubers μέσω τον οποίων οι νέοι είχαν τη δυνατότητα να ρωτήσουν και να μάθουν τα πάντα. Όλη η ομάδα της 4WiseMonkeys είμαστε περήφανοι για αυτή την καμπάνια και οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πελάτη μας, την BDF Hellas, που τόλμησε μαζί μας και δικαιώθηκε.
Βαγγέλης Δαβιτίδης, Creative Director / Co-founder & Co-Owner 4 Wise Monkeys

«Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ»
Πολλαπλές και κορυφαίες διακρίσεις κατέκτησε στα φετινά Effie Awards Hellas η καμπάνια «Love Academy by Duo», χαρίζοντας στη μάρκα 2 από τα κορυφαία βραβεία της διοργάνωσης, Brand of the Year και Client of the Year, 2 χρυσά Effies στις κατηγορίες Branded Content και Youth Marketing και 1 αργυρό Effie στην κατηγορία Social Good / Brands.

Ειδικότερα, η διάκριση του Duo ως Brand of the Year αποτελεί για εμάς την επισφράγιση των προσπαθειών της μάρκας μας να διατηρήσει μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό της, μέσω της έξυπνης και στρατηγικής επικοινωνίας. Είναι ξεκάθαρο ότι η μάρκα μέσα από την καμπάνια «Love Academy by Duo» έχει πιάσει τον παλμό του κοινού στο οποίο απευθύνεται και έχει καταφέρει να μιλήσει στην καρδιά του.

Επιπλέον, επιβεβαιώνει ότι το Duo έχει κατακτήσει μία περίοπτη θέση στη συνείδηση τόσο των καταναλωτών, όσο και των επαγγελματιών του χώρου του marketing. Η καμπάνια δημιουργήθηκε και φέρει την υπογραφή της εταιρείας 4wise monkeys, διαφημιστικού συνεργάτη του Duo, οι οποίοι παρέλαβαν την αρχική ιδέα και την «απογείωσαν». Η δύναμη της ιδέας, σε συνδυασμό με την χάραξη εμπνευσμένης στρατηγικής οδήγησαν στο σχεδιασμό μιας καμπάνιας με εξαιρετική απήχηση, που συνεχίζεται δυναμικά!
Έφη Καρανάσιου, Senior Brand Manager, BU Healthcare, Beiersdorf

«INSIGHTS & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ»
Τα βραβεία Effie δεν βραβεύουν απλώς την εξαιρετική δημιουργική δουλειά. Αναγνωρίζουν τα insights και τη στρατηγική που οδηγούν σε σημαντικά και χειροπιαστά αποτελέσματα. Αποδεικνύουν, επίσης, ότι οι βραβευμένες επικοινωνίες είναι αποτελεσματικές χάρη στη δημιουργική τους δύναμη. Η σχέση μεταξύ ιδέας και αποτελέσματος είναι άρρηκτη και αυτό φαίνεται στις δουλειές που βλέπουμε να βραβεύονται στα Effie Awards.

Η Ogilvy είναι σταθερά ανάμεσα στις εταιρείες που υλοποιεί καμπάνιες για τους πελάτες της που συζητιούνται, δημιουργούν δυνατές σχέσεις με τους καταναλωτές και, κυρίως, φέρνουν αποτελέσματα. Η καμπάνια μας για τον Γερμανό βοήθησε τη μάρκα να επανατοποθετηθεί σε μια πολύ δύσκολη και ανταγωνιστική αγορά που αλλάζει συνεχώς, αυτή των ειδών τεχνολογίας, με επιτυχία. Για εμάς στην Ogilvy τα Effie θα αποτελούν πάντα το χρυσό μέτρο επιτυχίας στην προσπάθειά μας να υλοποιήσουμε τη φιλοσοφία του «making brands matter».
Γιάννης Σιδέρης, Executive Creative Director, Ogilvy

«Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΥΤΗ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙ ΕΥΘΥΝΗ»
Η Green Cola και η MullenLowe Athens κατέκτησαν το Gold Effie στην κατηγορία «Δαυίδ vs Γολιάθ», με τα σποτ «Λίγο πράσινο, δεν σε κάνει Green» και «Όσο και αν προσπαθούν, η Green δεν αντιγράφεται». «Η Green Cola είναι ένα καινοτόμο και πρωτοποριακό προϊόν που άλλαξε τα δεδομένα των αναψυκτικών. Κι αυτό ήταν το ζητούμενο για εμάς. Όχι να μιμηθούμε ένα παρόμοιο προϊόν, αλλά να δημιουργήσουμε κάτι ξεχωριστό. Και όπως φαίνεται το καταφέραμε», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της Green Cola Γιώργος Βενιέρης.

O Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Βασίλης Ανδρικόπουλος ανέφερε: «Ευχαριστούμε ειλικρινά τους καταναλωτές που μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια, κρατώντας μας σταθερά στην κορυφή της κατηγορίας μας. Η βράβευση αυτή, όχι μόνο μας γεμίζει ευγνωμοσύνη, αλλά ακόμη, μας μεταφέρει την ευθύνη να γινόμαστε καλύτεροι». Η καμπάνια που έτρεξε για το διάστημα 12/5/2017 – 5/06/2017 μεταφράστηκε σε 8,5% μερίδιο αγοράς σε επίπεδο όγκου στην κατηγορία αναψυκτικών τύπου cola -επιτυγχάνοντας το υψηλότερο ιστορικά ποσοστό της- και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand.

Σε δήλωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mullenlowe Athens James Nass επεσήμανε: «Είμαστε χαρούμενοι τόσο για την βράβευση της ιδέας μας, όσο και για τη συνεργασία μας με μια από τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κλάδο των αναψυκτικών στη χώρα. Η πρόκληση ήταν μεγάλη. Όπως και το μήνυμα, ότι η Green Cola ήταν η πρώτη που έδειξε το δρόμο για τη δημιουργία της πρώτης cola με στέβια, ήταν σαφές. Της ευχόμαστε να βρίσκεται κάθε χρόνο όλο και υψηλότερα και πάντα πρώτη στην προτίμηση των καταναλωτών».
Green Cola-MullenLowe Athens

«ΚΑΝΑΜΕ DISRUPT ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ HR»
Η Admine δημιούργησε το Πάρε Θέση για λογαριασμό της Παπαστράτος, την πρώτη digital first recruitment καμπάνια με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους υπαλλήλους, που έφερε μία άλλη πνοή στο corporate marketing και εντυπωσιακά αποτελέσματα. «Μέσα από το Πάρε Θέση, μία επένδυση που δημιούργησε 400 θέσεις εργασίας, “μιλήσαμε” στο ευρύ κοινό και πετύχαμε έναν μεγάλο στόχο σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα», δήλωσε ο Θοδωρής Ποτούρογλου, Manager Digital Marketing της Παπαστράτος.

Η διαδικασία πρόσληψης έγινε μέσα από μία σειρά facebook & linkedin videos, banners και native content με αποτέλεσμα ο μέσος όρος ποιοτικών βιογραφικών ανά θέση εργασίας να αυξηθεί κατά 23%, που αντιστοιχεί σε 13% παραπάνω αύξηση από το στόχο που είχε θέσει η εταιρεία. Σύμφωνα με τον Τηλέμαχο Μαυράκη, CEO της Admine «To βραβείο Effie για την καμπάνια Πάρε Θέση είναι η έμπρακτη απόδειξη ότι όταν ένας πελάτης όπως η Παπαστράτος τολμάει και ξεπερνάει τους παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας, κάνοντας το extra mile, μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε disrupt ακόμα και τον πιο παραδοσιακό τομέα του ΗR».
Παπαστράτος-Admine

Τη βραδιά των απονομών εμπλούτισαν οι εισηγήσεις περί αποτελεσματικότητας και δημιουργικότητας των Harjot Singh, Chief Strategy Officer, Europe McCann Worldgroup EMEA και Gurdeep Puri, Founding Partner The Effectiveness Partnership.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους νικητές πατήστε εδώ.

Marketing Week (T. 1555)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail